Tantvarning6
Taadaradara! (fanfar)
På söndag skall maken på husvisning när jag jobbar, jag har hittat ett hus han godkänner! Det är ca 2-3 km från där vi bor nu.
Taadaradara! (fanfar)
På söndag skall maken på husvisning när jag jobbar, jag har hittat ett hus han godkänner! Det är ca 2-3 km från där vi bor nu.
Hej tantsen och gott nytt år!
Huset utföll verkligen t makens belåtenhet, så nu skall jag titta också och väntar på att banken skall ringa, så jag vet var vårt tak ligger (ekonomiskt sett alltså). Det har tydligen kommit ett bud redanm, på 1,3 milj. I princip skulle jag kunna lägga ett bud bara på bilderna jag sett på nätet, men får väl titta ändå. Spännande!
Här hemma är det lugnt, storebror Amaretto är den stora idolen, som man vill följa överallt och se vad han gör. När dyrkan blir för intensiv hoppar han upp på översta bokhyllan. Har hittat ett klös-slott t den lilla, med tre våningar, tinnar och torn som man kan klättra upp i. Och maken verkar tycka att det är en ok julklapp t henne. Nej, förstår fortfarande inte riktigt allt som händer just nu!
Adventskramar t alla!
Här regnar det jämt också, även inne. Buden på huset springer iväg och maken börjar tyka det blir för dyrt. Har svårt att hitta något liknande någon annanstans. SUCK! Men när jag ser lilla hoppeloppan gå omkring med sin malliga pinnsvans rakt upp blir jag varm och lycklig inuti att jag får ha henne i mitt liv.
Kjell Präst skrev 2009-12-01 09:57:19 följande:
Nu skall vi ha audition till konfirmandernas julspel, sedan blir det julbord med en av syföreningarna!
Ha en god afton, tanter av alla sorter!
*skickar över lussebullar och praliner till alla som behöver*