• Soldemor

Tantvarning6

didis skrev 2009-11-16 21:48:00 följande:
    Åååh! Ge mig dåligt samvete bara!!
    Visst, så gärna!
  • Soldemor

Nu skall Didis vara en duktig tandläkare och ta och lägga sig med sina konvektiva röntgenplåtar och studera flitigt!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-11-16 21:55:21 följande:
    Tyst med dig Solde! Jag har ju just kommit hit, inte skicka iväg didis då!
    Vill bara hjälpa till lite...jag tog ju bort värdefull studietid för henne!
  • Soldemor

Internetelände! Skrev ett långt inlägg i tråden om tjocka katter, vad händer? Bredbandet kopplar ur sig! Kan det möjligen vara en vink om att jag borde gå och lägga mig? Lång arbetsdag imorgon, inkl begravning, samt lämna snuttar t extrapappor och sedan sova några timmar innan avfärd t Stockholm.

• Soldemor

Störtgalen! Nu går jag och lägger mig, godnatt och sov gott alla sorters tanter här!

• Soldemor

Var ganska kaxig igår, kände ju inte alls av någon vaccinering! Mår betydligt sämre idag, har jätteont i armen och känner mig allmänt risig. Bra utgångsläge med tanke på att jag skall ha begravning om två timmar och sedan båda konf grupperna i eftermiddag. *letar efter panodil-asken*

• Soldemor
    Frulle skrev 2009-11-17 09:34:34 följande:
    Oh fy.. Hoppas att det inte blir värre!!
    Fryser som en gris!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-11-17 12:30:02 följande:
    OntihuvetontihuvetontihuvetVad trött jag är på huvudvärk!
    *masserar lite på nacke och bakhuvud*

Känns det lite bättre så?
  • Soldemor

Hej Bruttis! Vet faktiskt inte riktigt var maken befinner sig mentalt sett, ungefär lite åt "det man inte talar om finns inte" eller så. Undrar hur det blir på måndag, känns ganska jobbigt. Just nu är han så kärvänlig såå!

Svar på tråden Tantvarning6