Tantvarning6
Hoppas allt är bra.
Hur mår DU?
Tjejer, min lunch är slut, så jag överger er för ett tag.
Mitt bredband verkar ha lagt av därhemma också
Igår kväll la det av och nu ringde maken och sa att det fortfarande inte går att komma ut på Internet. Skumt.
Min make laddade hem uppdateringar till navigatorn igår, samt att jag tog bort ett program som hör till navigatorn, efter det så var det först segt och sen kört.
Blä, att det alltid är nå't krångel.
Ja, ja jag får kolla ikväll när jag kommer hem.
Cantaton: stora, varma kramen från mig.
Beställ pizza eller kinamat eller nåt annat!
pssst...*viskar* under starka bilder i mitt galleri har jag lagt in en bild på mina huligantjejer...om nån är nyfikentant.
Cantaton, tänker på dig och din pappa.
Till kalendern: ett litet usb-minne kanske, såna där reklamisar?
Frulle: Ja, nu hoppas vi att det har vänt och att du snart slipper smärtan helt och hållet.
Tack snälla för fina kommentarer ang. mina goflickor
Som alla föräldrar tycker jag förstås att de är sötast i världen med sina stooooora ögon och låååååånga ögonfransar. Den äldre har blågröna (jag har gröna) och den lilla har blå,blå,blå inte så ljusa utan... havsblå. Som sin far.
Har suttit i möte hela morgonen, så nu måste jag jobba ikapp här.
Blommis: Så underbart att sonen verkar trivas och komma in i lag och aktiviteter. Jag gläds verkligen med er
Och skjuts-i-ugnen-recept vill jag också ha!!
Då kan jag t.o.m kanske göra endel kvällen före och sätta färdigt i en form i kylen så får gubben slänga in den (formen alltså, vad trodde ni?) i ugnen när han kommer hem med kidsen från dagis, och sätta på potatis (inte mig) eller ris eller makaroner, och så "voilá" - midda'n är klar när jag kommer hem.
Perfekt! Då kan man susa iväg på aktiviteterna sen.
Cantis: kolla hennes blogg om du hittar nåt tips där: www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp
Fjällis:
MV85: Inte ALLS avundsjuk är jag... (ljuger så jag är blå i ansiktet och håret krullar sig)