• Sonja68

Tantvarning6

lite krås i slaget menade jag

• Sonja68

Aha! Men då måste du ha dubbla skenor eller nåt sånt, eller?

jag har numera bara panelstänger, enkla, överallt utom i köket. Där har jag dubbla.

• Sonja68

Det passar i vårt hus byggt -70 (med mycket 60-talinfluenser).
    Raka, enkla längder, inget krusidull.

• Sonja68

Hej Tinker!
    Illamående... hm....
    Hoppas du känner dig bättre snart.

Heloise; glömde säga att rött svart och vitt låter hur snyggt som helst! Om jag vore modig skulle jag ta röda luckor. Så härligt
    Men via luckor med svart kakel/mosaik och röda detaljer skulle jag ta om jag ville köra "safe".

• Sonja68

Ja, den där farmodern måste ha minst en skruv lös! Herregud!

• Sonja68
    Sonja68 skrev 2009-11-23 14:55:43 följande:
    Ja, den där farmodern måste ha minst en skruv lös! Herregud!
    Kanske därför hon är så intresserad av barnbarnet "skruv"...?
  • Sonja68

Nu ska jag gå och äta gräddtårta. Min kollega fyller 45!

• Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-11-23 18:06:56 följande:
    Sonja, kramar till dig, och vem fan tvättar fönster inför jul?? Inte jag i alla fall! Det syns ju inte här uppe för det är liks mörkt jämt Dessutom hade ju jag en fönsterfirma som fixade det i höstas...
    Ja, eller hur?! Jag putsade iofs inte mina i höstas. Eller, jo, i augusti tror jag det var, då när fönsterfirman varit här och klantat sig... Räknas det??

Tänkte skriva mer, men nu kom Lillan och sa att: "Mamma jag vill att du ska komma och se Pysselskogen på Tv med mig". Såååå.... see you later!
  • Sonja68

God afton! Har gjort en djupdykning i garderoben.
    Jag har: svarta kjolar. En jättekort, lite, lite utsvängd, en mocka som slutar just ovanför knäna, som är figursydd över höfterna, men blir lite större längst ner, så man behöver inte gå som att man håller på att kissa på sig.
    En som är kort, men inte jättekort, som är liksom plisserad med inte så jättesmå veck. Lite skolflicksaktig.

Jag har två "små svarta": En klassisk Jackie Collins klänning och en som jag faktiskt kände mig bekväm i. Ett svart fodral som inte satt som ett korvskinn ändå.

Men allt är i SVART !!! Så tragisk jag är...

Är "den lilla svarta" helt ute nu för tiden?

Svar på tråden Tantvarning6