-
Barbie är ett gissel för oss plattbröstade kvinnorFjosok skrev 2009-12-21 12:54:24 följande:Aha, du menar sådana, trodde dock du var av den kvinnliga sorten och redan hade. Gör dock inte som en tjejkompis som är förblindad av ett barbieideal modell hopplöst ...
-
Jag är mållös...Fjosok skrev 2009-12-21 13:02:19 följande:Min vän, som fö är snäll och reko och noll bimbo. Men ytlig som attan, har BH 65H ...den ni ...
-
Jag har 80 A Den ni...
-
Min karl tycker att jag ser porrig ut fastän jag har små
Det kanske är ögonen haha. -
Jo, jag är säker! Alla tror att jag har 70 eller 75, tills de mäter själva. 80 cm it is! Även när jag är som smalast.Bobou skrev 2009-12-21 21:10:11 följande:Men Sonja, är du helt säker på det? Underklädesexperterna säger ju att nästan alla kvinnor har för stor omkrets/små kupor. Och du är ju så smal, har du verkligen 80? Å andra sidan, kan man ju ha en stor eller liten bröstkorg, det handlar inte bara om fetthalt.
Och A-kupa. Någon enstaka gång har jag hittat 75B som passat, men det är sällsynt.
Vet inte varför jag har stor bröstkorg, kanske för att rymma mina relativt stora lungor (för resten av min kroppshydda). Läkaren som gjorde lungtestet sa att "Du MÅSTE vara längdskidåkare". Ehhh, näe... Men körsångare
Aleta; Lilla söta dottern... så gulligt. En crush på läkaren Hoppas ni snart får veta vad det är som gör att hon har ont och att det inte är något allvarligt.
Heloise; skit att må så där inför jul. Och ni som ska ha jul hemma hos er.
Fulle: Impad, kaklar du själv?! Jag skulle aldrig våga. Min man gör sånt där, vare sig han kan eller inte. Han är bara inte rädd för att prova.
Tinker; blir ni hemma över jul och nyår?
Kram till alla som vill och behöver.
*Dyker ner i pappershögarna* -
Skrev jag Fulle?! Är jag fuller eller???
-
Aleta; kramar till dig i stora lass.
OCH till alla andra tanter och tantfans
Nu har jag det hektiskt på jobbet och hemma.
Så ifall jag inte hinner in här innan dess vill jag passa på och önska alla en riktigt Fridfull och Avkopplande julhelg med mycket mys, ljus, värme och kärlek.
Eftersom jag inte har tillgång till nätet sedan heller på ett par veckor så önskar jag även Gott slut på 2009 och Gott nytt 2010!
-
I love it!Panzerfaust skrev 2009-12-22 16:02:36 följande:www.youtube.com/watchArgh snart jul!Granen är klädd och H städar köket, pöbeln kommer 24:e.
-
Åh Aleta, underbara nyheter! Du må tro att jag tänkt på er. Hoppas ni kan koppla av nu under julhelgen och få njuta av den.
Kram!
Tycker det har varit så mycket tråkigt i min omgivning senaste tiden. Nu ska jag ringa till min käraste, käraste kusin (som är som min syster, hon är endabarn, jag sladdis och vi är lika gamla) som fått beskedet, så här inför jul, att hon har MS.
Hemma är huset fullt i ryssar som inte ger mig ro att varken packa eller sova.
Får väl stå och packa på julaftonsmorgon då...
Julottan är BÄST!!! Men tyvärr missar jag den i år (brukar sjunga i kören), vi sitter nämligen i bilen någonstans i Finland då.
GOD JUL ♥ -
Hej kommer har fran ett regnigt Moskva! De har dock lovat minus 20 till nyar, hoppas lite sno hinner komma ocksa. Har finns lite sno men den haller pa att regna bort.
Julafton var mysig och alldeles fortrafflig. Vara gaster, som beslot att stanna ytterligare en natt fick vi kora ut ur huset pa julaftonsmorgon...
12 pa natten satte vi oss i bilen och paborjade var resa. Allt gick bra. T var lite aksjuk bara,men hon fick en tablett sa gick det over. Flyget fran St. Petersburg blev ocksa forsenat sa vi kom fram senare an vi tankt oss pa kvallen den 25e.
Flickorna ar glada att fa umgas med farfar och farmor ochigar tittade deras kusiner, tva flickor i ungefar samma alder forbi. Jattskoj!
Vi var och tittade pa maken som spelade bandy med veteranlaget igar. Sedan drog han ivag med laget pa fest, sa han kom hem halv fyra imorse och jag ar aaaaaaningen sur pa honom just nu
Aleta: supersnygg klanning!!!
HOppas ni far ett bra nyar!
Kram o puss! -
*smyger in och säger: HEEEEEEEJ!!!*
Har skrivit så mycket här att man har ju inte en chans att läsa ikapp.
Snabbresumé över de senaste två veckornas händelser, någon
Jag är back from the USSR och känner minsann av att jag lever. Ingen rast och ingen ro för Sonja.
Just nu en rysk familj därhemma med två barn. Vi kom i lördags och igår var det direkt upp i ottan och åka 20 mil för att åka slalom.
På jobbet märks det att man varit borta två veckor.
Helt idiotiskt av mig att ta ledigt mitt i bokslut och årsskifte.
Men jag behövde vila MENTALT från mitt jobb.
Kram till alla -
grattis i efterskott passionis! ♥
-
Hur är det fatt, min vän?Cantaton skrev 2010-01-11 12:51:18 följande:Jag känner mig tärd som människa...
-
Vinterkräksjuka; usch o fy!
Ja, du har haft mycket som tagit kraft senaste tiden.
Roligt att höra i alla fall att pappa är så pigg nu!
HÅller tummarna att det blir ett bra jobbmöte.