Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning6

Frulle. om det k änns som att du vill gråta så gör det! Man får vara ledsen ibland. Vi finns här, det vet du nog! Kram!

Heloise, du är bra och din erfarenhet är bra! Du står högst på min lista i alla fall!

• MittiPrickBrud

ah, passion det där lät ju gott!

mmmm ... Låter mig suktas i tanken, men går och tar en banan i stället. Har nu 20 kg att få bort.... fy 17!

• MittiPrickBrud

hhhhhaaaaaaahhhhhaaaa...
    ja du, det där känner jag igen.
  • MittiPrickBrud

Dessa tider verkar vara lågvatten för många. Tänker på er alla sm berättar om sjukdomar och elände. Det är mycket sånt nu. Varma kramar !

Jag tror att jag har åkt på svininfluensan jag med. Det är inte säkert, jag har inte varit hos ngn doktor men symptomen stämmer. Det kan ju i o f s också vara en vanlig flunsa, eller något helt annat men hur som helst så mår jag verkligen dåligt. Är hemma och undviker att smitta någon men hör inte till riskgrupperna så det är nog ingen fara. bara att rida ut och ha tålamod.

Det finns andra som har det betydligt värre...
    Jag är lyckligt lottad trots allt.

• MittiPrickBrud

Cantaton, tack för det och många varma kramar och tankar till dig!

• MittiPrickBrud

Ska också sova nu, även fast jag legat stor del av dagen så är jag trött och längtar till sängen. godnatt!

• MittiPrickBrud

Hej fina brudarna!
    Har haft datorstrul och inte kunnat hänga här med er, i vanlig ordning alltså.
    Men nu står en "nygammal" burk på mitt skrivbord och jag har använt dagen till att göra en egen hemsida, men en som jag tycker förnämlig affärsidé.

Dessvärre får jag väl inte länka till den antar jag, eller?
    Vad anses egentligen som reklam?

I alla fall, jag är på g igen och önskar er alla en fin helg!

• MittiPrickBrud

Tittar in och hejar på alla fina tanter...
    har pysslat vidare med hemsidan idag, är så stolt...

I morgon lucia, hur fort får tiden gå!
    Eller egentligen är det faktiskt lucia nu ser jag!
    Ojoj, bara att kasta sig i säng så man orkar upp och lussa då!

kramar godnatt!

• MittiPrickBrud

*Lussar in och sjunger en av mina egna julsånger för er*

• MittiPrickBrud

Kramar om sjuklingarna och önskar bättre tider.
    Cantaton, jag vet hur det är att tappa rösten när man vill kunna sjunga, inte kul alls!
    Heloise, illamående är alltid pyton , enda som kan lindra det är ju just om det är av roliga orsaker... Hoppas du mår bättre snart!

Svar på tråden Tantvarning6