Har skummat igenom inläggen, några kommentarer bara (bli inte sur om ni inte är omnämnda, jag tänker på er allihop, men kommenterar det mitt lilla minne minns. Hårddisken börjar vara rätt fullt, så även ramminnet):
Aleta; Grattis till sångtävlingen. Strålande resultat!
CAntaton: Skitsnygg klänning, helt i min smak och jättefina var både du o Carola, men DU var snyggare, så det så! Kul att du fick en trevlig kväll, vännen. Hur är det med pappa, nåt nytt?
MV85: Krya på dig!
Kjell: Mer Pippi i predikan! Pippi platsar i kyrkan tycker jag
Soldemor: Min karl har också humör som växlar otroligt snabbt. Svårt att hinna med i svängarna. Har därför beslutat mig att jag INTE ska följa med i hans humör. Snart har du en kissemisse till att gosa med. Jag tror nog att maken smälter efter ett tag...
Frulle: Är det New York resan?? Har inte lyssnat idag, men nu måste jag ju slå på Mixmegapol
Fjällis; kul med tjejkväll. Jag har planerat fredag med mina kompisar, maken har åkt iväg, och eftersom jag suttit hemma med små bebisar de senaste sju åren när han varit iväg, så känns det som att jag behöver komma mig ut jag också. Han grymtade och var skitsur, men det skiter jag i.
Jag har ordnat barnvakt redan
Jag får ångest när jag läser och hör om alla som julstädat, hängt upp gardiner osv.
Jag bad maken hänga upp lite julbelysning ute (vi har inte så mycket) innan han åkte, så det gjorde han. Jag har tagit fram en ljusstake och hängt upp en stjärna.
Men jag vet inte NÄR jag ska hinna byta gardiner (tror jag skiter i att putsa fönstren faktiskt, eller är det "snuskigt"?)!! F*n , jag HATAR att julen bara innebär stress och press och panik nuförtiden.
Kalender är fullsmockad med alla barnens aktiviteter, julfester, utvecklingssamtal och jobbkalender ska vi inte ens tala om
Ärligt, jag vill gå i ide och vakna upp i mars...