Tantvarning6
Kjell Präst skrev 2009-12-21 11:47:50 följande:
Kjell Präst skrev 2009-12-21 11:47:50 följande:
Grattis, tant Liz!
Nu har jag haft skolavslutning, de var så söta, barnen och jätteduktiga. Det var mycket sång och musik! Och min betraktelse byggd på kollega Kjells, blev mycket uppskattad!
Kjell Präst skrev 2009-12-22 12:52:08 följande:
Kjell Präst skrev 2009-12-22 13:32:16 följande:
Kjell Präst skrev 2009-12-22 13:56:03 följande:
Hej alla tantsen och nästan God jul!
Idag är det en hel del att göra, p g a att snön fått mig att åka hem tidigt flera dagar. Skall göra predikan och förbön till söndag, samt griftetal till begravning nästa vecka. Hinner förhoppningsvis göra lite inför nyårshelgen också! Sedan skall det packas paket och betalas räkningar ikväll. Julafton blir ganska avslappnad. Vi skall förhoppningsvis åka till Helsingborg och gå på familjegudstjänst i morgon förmiddag. En sådan där gudstjänst där man skall låta som djuren i stallet, sorlande folk på värdshuset och liknande. Kul! Har varit på den många gånger förr, när vi bodde där. Efter det skall vi lämna julklappar på katthemmet som Isolde kommer ifrån och fixa julfint på kyrkogården hos mamma. Sedan blir det väl Kalle Anka, julmat och lite julklappar och sova en stund, innan det är dags att åka till jobbet och midnattsmässan! Det är så fint! Är jätteglad att jag fick den!
JÄTTEGOD JUL TILL ALLA TANTER OCH TACK FÖR ALLA GODA RÅD OCH DISKUSSIONER DET HÄR ÅRET!
Kjell Präst skrev 2009-12-23 09:27:27 följande:
Kjell Präst skrev 2009-12-23 10:00:00 följande:
Bäva, Kjell! I januari kommer jag upp till dina hemtrakter igen. Vi är bjudna på polisexamensfest och jag har bokat konsumhotell på lagom avstånd från outleten. Vi skall bo på Welcome hotel. Känns jättelyxigt!
Maken ringde nyss, han har varit och tittat på julklappar till Snuttarna...blir en klösborg! Den ser ut att vara i sten, men den är mjuk och luddig, har flera våningar och tinnar man kan stå på. På sidorna och på vallgravsporten är det klösmaterial. Ja, jag vet en liten sköldpaddsfärgad flicka som blir jääättelycklig!