• Sonja68

Tantvarning6

Cantaton: Så skönt att operationen blev av och att utsikterna verkar goda för din pappa. Massor med kramar till dig!

Blomman; vilket jädra ryck ni haft! Bra jobbat.
    Och jag har saknat dig, min vän

• Sonja68
    dfk skrev 2009-12-08 09:23:18 följande:
    Yngsta dottern hade också världens sämsta humör när hon vaknade. Som en liten dracula. Huva! Men på väg till skolan säger hon att "Du är så tjurig mamma, så jag vet inte om jag har lust att säga förlåt för att jag bråkade. Om du slutar att tjura så gör jag det!" Då började jag faktiskt att skratta för att jag orkade inte vara arg på henne. Så vart det ju kram och förlåt!
    Omöjligt att fortsätta vara arg såna gånger! Vilken charmig dotter du har
  • Sonja68

Jag håller med Blommis; Frulle, du är supersnygg och bröst har du ju redan!! Så trist att snygga, härliga, vackra kvinnor med fina in och utsidor ska känna att de vill ändra på sig. Men absolut så är det ju DITT val och vad DU vill som räknas här. Men JAG tycker du är HOT-HOT-HOT och då har jag inte ens träffat dig IRL, men jag kan tänka mig att du har en fantastisk personlighet (för den lyser igenom på bild och här på forumet) så du är alltså ÄNNU HOTTARE och VACKRARE i verkligheten.
    Vad kostar en operation egentligen

Psssst, nu har jag lagt in några av kompisens foton från bröllopet. Fanns fler förstås, men här är några av de bästa enligt mig.
    Vet inte vilket jag ska välja till 1) Tack-kort 2) Gebortijulklappförstoring 3) Tidningen (min mamma propsar och vill sätta in)
    Hjälp mig!

• Sonja68
    Aleta skrev 2009-12-08 15:50:18 följande:
    Sonja - där var det en till som var supersnygg! Men välja, nej usch så svårt. Snygg miljö ni har fotat i!
    TACK Fotona är från herrgården där vi hade festen. Jag jobbar där I en av längorna som hör till herrgården. Superhärlig miljö!!
  • Sonja68

Fick med några busiga spexkort med grimaser. Typiskt för mannen, särskilt när han är nervös. Ungarna kallar honom för Buspappa ♥

• Sonja68
    Aleta skrev 2009-12-08 15:50:18 följande:
    Sonja - där var det en till som var supersnygg!
    Antar att du menar mannen Han blir alltid så jäkla bra på foto!! Han är faktiskt väldigt snygg... i mitt tycke! Han har psoriasis, bl.a. i ansiktet, så kompisen har fått försöka tona ner det röda.
  • Sonja68

Tack för er positiva feedback ang. bilderna *överväldigad och lite generad*
    Onekligen roligt att se på dem så här ett bra tag efteråt. När gräl och tjafs blivit vardag igen... Nu har vi suttit och tittat på bröllopsbilderna och sett hur glada och lyckliga vi var och nu är vi som nykära igen

• Sonja68

Fjosok: Inge bra ! Du måste varva ner, det är förmodligen vad din kropp försöker säga dig.

• Sonja68
    Fjosok skrev 2009-12-08 20:59:36 följande:
    Marängklänningar för att dom är majestätiska, sceniska, romantiska och dessutom hopplöst vackra om dom bärs på rätt sätt.Thats why Tack för era omtankar alla. Ska försöka. Men äta är svårt då man bor själv ... Måste bara få dra en historia från idag. En äldre urska på akuten skulle prata med en engelsktalande man som var rätt illa däranoch sa "you can lay down on the brits of you dont want to go by yourself"
Svar på tråden Tantvarning6