Tantvarning6
Cantaton: Så skönt att operationen blev av och att utsikterna verkar goda för din pappa. Massor med kramar till dig!
Blomman; vilket jädra ryck ni haft! Bra jobbat.
Och jag har saknat dig, min vän ♥
Cantaton: Så skönt att operationen blev av och att utsikterna verkar goda för din pappa. Massor med kramar till dig!
Blomman; vilket jädra ryck ni haft! Bra jobbat.
Och jag har saknat dig, min vän ♥
Jag håller med Blommis; Frulle, du är supersnygg och bröst har du ju redan!! Så trist att snygga, härliga, vackra kvinnor med fina in och utsidor ska känna att de vill ändra på sig. Men absolut så är det ju DITT val och vad DU vill som räknas här. Men JAG tycker du är HOT-HOT-HOT och då har jag inte ens träffat dig IRL, men jag kan tänka mig att du har en fantastisk personlighet (för den lyser igenom på bild och här på forumet) så du är alltså ÄNNU HOTTARE och VACKRARE i verkligheten.
Vad kostar en operation egentligen
Psssst, nu har jag lagt in några av kompisens foton från bröllopet. Fanns fler förstås, men här är några av de bästa enligt mig.
Vet inte vilket jag ska välja till 1) Tack-kort 2) Gebortijulklappförstoring 3) Tidningen (min mamma propsar och vill sätta in)
Hjälp mig!
Fick med några busiga spexkort med grimaser. Typiskt för mannen, särskilt när han är nervös. Ungarna kallar honom för Buspappa ♥
Tack för er positiva feedback ang. bilderna *överväldigad och lite generad*
Onekligen roligt att se på dem så här ett bra tag efteråt. När gräl och tjafs blivit vardag igen... Nu har vi suttit och tittat på bröllopsbilderna och sett hur glada och lyckliga vi var och nu är vi som nykära igen
Fjosok: Inge bra ! Du måste varva ner, det är förmodligen vad din kropp försöker säga dig.