• Cantaton

Tantvarning6

Passion, härligt!

Frulle, det blev verkligen pannkakor

• Cantaton

Nu har jag 23 grejer på syrran utan datumordning än så länge. Vad tycker ni saknas? Choklad? Ett ljus? Något annat? Hon är 20.

Musmatta
    Andrés singel
    Rosa servetter
    Pepparkaksform ? ängel
    Bakformar
    Tvål
    Plåster
    Magic Towel
    Nagelfil
    Nagellack
    Schampoo
    Tofsar
    Ansiktsmask
    Badstjärna
    4 badkulor
    Tialott

Reflex (kommer)
    Body heatener (kommer)
    Penna (kommer)
    Nyckelband (kommer)
    Krydda (kommer)
    Te (kommer)
    Egengjord skiva (ska fixas)

• Cantaton

De har ingen plastficka som tillval, då faller de plattfall

Tack.. jag vet inte om jag har något val? Jag skulle ju gå under om jag alldeles grävde ner mig.

Va! Hur kunde han tappa dig i golvet!? Så oförskämt.

Bobou skrev 2009-11-17 22:00:50 följande:
    Ja, jag har beställt flera almanackor därifrån! Både till mig själv och andra. Så hemskt "personlig" vet jag inte om den är, det är inte så mycket man har att välja på... Men jag hade några specialönskemål om placeringen av text som jag mailade dem om, och det var inga problem alls.Cantis, måste bara säga att jag är så imponerad av dig som håller huvudet uppe i allt just nu!Själv har jag varit tantigare än vanligt senaste dagarna, pga ryggvärk... ...för att en kille tappade mig på dansgolvet i lördags, inte så tantig anledning iaf!
  • Cantaton

Jag får ta o testa dem

passionsblomman skrev 2009-11-17 22:30:40 följande:
    Ja visst är de goda!
  • Cantaton

MV, det var jag som frågade. Tack för svaret. Klart du kommer kunna gå på konserten!

• Cantaton

O på tal om det så har jag fortfarande inte givit pappa kramen han fick från Carola via mig.. Jag måste åka till sjukhuset imorrn. Jag känner det.

Röntgen visade iaf inte någon ny blödning som kan vara orsak till att han inte vaknar. Och med hjälp av medicin har de sänkt febern från 39,2 till 38,2. Går den upp igen får de lägga honom i kyldräkt igen... Och då måste han fortsatt vara sövd.

• Cantaton

Just nu har jag hopp igen. (Det har inte hänt nåt mer, mer än att de röntgat o konstaterat att det åtminstone inte är en tredje blödning som är orsaken...) Men det är bara en känsla.

• Cantaton

Oj, vad jag för monolog... Nu kom sambon äntligen hem, så kanske ska försöka mig på att sova.

• Cantaton

På pappas avdelning har de telefontid dygnet runt

Fjällbruttan skrev 2009-11-18 08:57:52 följande:
    Go´morron... är vaken fast jag inte vill!Sitter och väntar på att telefon ska ringa, VARFÖR ska sjukvården ALLTID ha telefontid på morgonen?? Kan de inte ha på morron, mitt i dagen och eftermiddagen, kanske kväll också så det passar alla??ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz zzzzz.................Cantaton, skönt att höra att detinte är nån mer blödning i alla fall, det var ju positivt!idag ska jag städa och fixa med kort till julklappar.. vi har köpt ramar med digitala bilder, så jag måste peta in bilder på usb-minnen... suck!Kram till alla...Nu är det bar tre minuter kvar innan de ringer, sen ska jag sova en stund
Svar på tråden Tantvarning6