Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Bobou, är du fortfarande vaken? Trodde du hade läggdags för en timma sedan
Hrm, jo, det var visst det... Har borstat tänderna faktiskt... men inte epilerat mig än...
Men jag såg nyss Icas nya reklamfilm! www.ica.se/FrontServlet&state=butiker_dynamic&viewid=1549531&showMenu=butiker_4
Den var ju jätterolig! Är det någon fler än jag som kommer ihåg en jättepinsam videoblogg som Panzer länkade till för flera månader sedan? Helt underbart!
Haha. Fjortis.
Här är listan med vilka fiskar som är OK att äta, vilka man ska ta det lugnt med och vilka som är på väg att försvinna helt (rödlistad).
www.wwf.se/v/hav-kust/l/1243694-fiskguiden-2009-kampanjsida
Om vi hjälps åt så kanske vi kan rädda fisken till våra barn och barnbarn.
God morgon!
Usch vad trött jag är, det är helt självförvållat också, vi satt uppe och kikade på J-VM, jäklar vad duktiga de är.
Nu har vi möte med min basgrupp, usch.
Hade jag ingen aning om. Men jag har å andra sidan inte ätit ål på typ 10 år - det var något vi bara fick hos farfar.
*Gör agendor och skriver betraktelser och förböner och förbereder inför vigsel, nyårsbön och mässa* Puh!
Soldemor, heja! Det låter mysigt att pyssla med det på något vis.
Själv förstår jag mig inte på mig själv. Vaknade till i förmiddags. Somnade om. Vaknade till lite senare. Gick upp och skrev ovanstående inlägg. Insåg att jag var jättetrött. Lade mig i sängen med en bok och somnade. Vaknade 13.30. Jag kan ju inte sova bort hela dagarna... Jag är så galet trött, jag vet inte vad jag ska göra Och det är inget som riktigt driver mig just nu heller. Jag hade satt upp tre små mål för idag: diska disken, hämta kemtvätten och posta två brev. Ärligt talat vet jag inte om något av det blir gjort...