Tantvarning6
Här julstädas det från golv till tak idag! Den enda städning jag gillar (säger mannen som arbetat med städning i arton år)
Här julstädas det från golv till tak idag! Den enda städning jag gillar (säger mannen som arbetat med städning i arton år)
För övrigt skickar vi verkligen egengjorda julkort. Inga halvnakna ungar på dem dock, de är ordentligt påklädda
Idag är det stora pyntardagen. Startade vid 07.00 och beräknar gå i mål lagom till Bingolottos uppesittarkväll. Hinner förhoppninsgvis se "Sagovärld" på DVD någon gång däremellan, så det blir riktig jul.
På juldagen har jag som vanligt julottan - min absoluta älsklingsgudstjänst alla kategorier.
En synnerligen god jul önskar jag er alla, mina välartade små tanter!
Nu är pyntet upphängt, tomtarna utställda, bonaderna uppsatta, mattorna pålagda, presenterna inslagna, julmaten förberedd, Sagovärld betittad. Nu väntar pizza och så småningom Bingolotto!
Ånätack, än är det tack och lov mycket kvar av julen- först 13 januari är den ju slut. Jag gick i julottan 05.00 imorse, sedan ledde jag själv julottan klockan 07.00 följd av julottefrukost. Besökarantalet ökade för andra året i rad. Jättekul.
Gott nytt 2010!