Tantvarning6
Goderafton!
Har suttit och lyssnat igenom muminsånger mina femmor ska sjunga. Kommer drömma om kortbenta, vita, stornosade och sympatiska troll som pratar grov finlandssvenska i natt
Goderafton!
Har suttit och lyssnat igenom muminsånger mina femmor ska sjunga. Kommer drömma om kortbenta, vita, stornosade och sympatiska troll som pratar grov finlandssvenska i natt
Cantaton: läste nu, beklagar och du/ni finns i mina tankar och böner. Hade jag läst innan så hade mumininlägget väntat till en annan dag...
Kram på er och jag hoppas allt löser sig till det bästa!
God afton!
Fjosok har just förvandlat dam till bakelse och sedan tillbaka igen
Me like!
Saknar ingen längre, lätt fånget lätt förgånget.
Herren tar och herren ger ...
Är nu inkvarterad på en herrgård i Dalarna för att ta jägarexamen.
Håll i hatten för nu blir det skjuta av
Är det konstigt? Pappa har ju jagat i 40+ år? :)
Vilka strängar syftade du på? Bidde nyfinken nu bara ... (sorry för den ego-frågan)
Har funderat på att arrangera en vintage-bröllopfest med några av mina kreationer i centrum. En fin värdig fest där alla klär upp sig som brudar/tärnor/brudpar/marsalkar osov från en svunnen tid :)
Hoppas allt är bra med er andra. Jag och resten av gruppen hjär i "dalom" har just blivit godkända i jaktteorin och nu är det "bara" skjutproven kvar imorgon.
Skulle vara skitkul. Om inte annat som en BT-träff. Men jag kan dock inte erbjuda en exklusiv miljö, bara möjligheten att på kul låna en klänning och köra bröllops-maskerad i typ vår kvarterslokal. Kanske en fortsättning kunde bli roligare!
Förresten, någon klarade alla proven och har en komplett jägarexamen nu.
Tack! Drömmer redan om andbröst i gräddsås med fransk potatisgratäng
Tittar in med en hälsning dagen efter. Hämtar nämligen andan än efter en fantastisk balkväll igår med en professor från min hemby, till lika inspektor i centrum. Fin sittning med fin mat och sedan polonäs, vals och slowfox så jag blev alldeles yr. Svängde runt som bubblorna i ett champagneglas bland alla festklädda människor i frackar och fantastiska balklänningar.
Åh vilket fånigt leende jag gått med hela dagen.