• Fjosok

Tantvarning6

Är faktiskt äckligt nöjd med just den. Det värsta rim jag kläckt sedan jag fick ihop Torsten och brödrosten

Och ja, lammstek är gott

• Fjosok

Skickar en seriös hälsning ut i fråden nu. Hur är det med er tanter och gubbar. Känns som att jag driver mig längre och längre från BT sen jag blev singel igen nu ...

Men dyker upp ibland med div maränger

• Fjosok

Mitt ben var mosat på grund av hårt träning, thats like it :)

I övrigt så har jag lagt ner min musikerkarriär nu och titulerar mig inte musiker eller sångare längre. Undervisar dock en stund till. Så Bobou får sjunga för mig med numer :)

• Fjosok

Hemma igen efter sju timmar på akuten idag. Den ni ...

• Fjosok

Bröstsmärtor och hjärtklappning i natt. Dom sökte förgäves men hittade ingenting. Tvärtom var alla värden perfekta. Tror snarare det var en varningssignal för att jag stressat för mycket, tränat för hårt och ätit för dåligt ...

• Fjosok

Förstod att det var retning där Didis.

Härlig kille? Tja, räknas en tosse som musicerar, undervisar, vill predika, hoppas få jaga snart och dessutom har mc-kort men aldrig ägt en mc dit så, tack

• Fjosok

Marängklänningar för att dom är majestätiska, sceniska, romantiska och dessutom hopplöst vackra om dom bärs på rätt sätt.

Thats why

Tack för era omtankar alla. Ska försöka. Men äta är svårt då man bor själv ...

Måste bara få dra en historia från idag. En äldre urska på akuten skulle prata med en engelsktalande man som var rätt illa däranoch sa "you can lay down on the brits of you dont want to go by yourself"

Svar på tråden Tantvarning6