• Fjosok

Tantvarning6

Frulle: Skulle vara ett effektivt sätt att INTE få kort av mig nästa jul

• Fjosok

Och jag en med bara stjärngossestrut!!!

OCH MILITÄRKÄNGOR!!!!

• Fjosok
    Frulle skrev 2009-12-21 12:38:59 följande:
    bröööön! Bröst! Tittisar! Boobisar..
    Aha, du menar sådana, trodde dock du var av den kvinnliga sorten och redan hade.

Gör dock inte som en tjejkompis som är förblindad av ett barbieideal modell hopplöst ...
  • Fjosok

Min vän, som fö är snäll och reko och noll bimbo. Men ytlig som attan, har BH 65H ...

den ni ...

• Fjosok

Jag har ingenting ...

Men visst, hon jag känner ser porrig ut som attan. Former är snyggt men i hennes fall är det bara överdrivet ...

• Fjosok

Kramar till fjällbruttan och hälsningar till alla andra. Knappt skrivit på veckor. Hoppas allt är bra med er!

Här tillverkas det rosa bakelser igen för bröllop i mars :)

• Fjosok

En av urbakelserna har jag ju som avatar här

• Fjosok

Såg Avatar i förra veckan. Mina betyg är som följer om man får sätta betyg 1-5.

Tekniska framsteg: 5
    3D-förstärkning: 5 (upplevelsen var helt sjuk)
    Filmupplevelse : 5 (ja, minst)
    Skådespeleri: 4
    Manus: 1 (som ett Star Trek-avsnitt från 70-talet, typ)

Så ja, den svängde verkligen, men de tekniska bitarna, 3D-upplevelsen och filmupplevelsen totalt var högsta klass.

Vad tyckte du?

• Fjosok

Vill bara säga att James Cameron inte är amerikan utan kanadensare och att filmen nog är en känga mot "amerikanism" i stort. Jag såg såväl paralleller till hur indianer kämpades ner när det begav sig till det pågående kriget i Irak.

Att sedan det var schabloner till miljoner (hehe) a'la Hollywood, ja det håller jag med om. Frågan är om en amerikansk regissör hade vågat vara lika tydlig i sin kritik?

• Fjosok

Mmm, dom ser väl Náavi-folket (stavning?) som terrorister som ska kämpas ner

Hej Cantaton förresten!

• Fjosok

Passion: Ursäkta en dum fråga...

...men vad har hänt?

Läser igenom och får mest intrycket att det är kris, som sagt :-/

Svar på tråden Tantvarning6