Tantvarning6
Två minuter till helg!
Får jag också mail Mulle? Det låter skoj.
Kram på er!
Två minuter till helg!
Får jag också mail Mulle? Det låter skoj.
Kram på er!
Snyggt, Mulle! Ni är ett riktigt snyggt par.
Håller med Sonja om att du skulle passa fint i den här delen av landet med ditt norrbottniska namn.
Det är väl att de här sammansättningarna av ord som sjö, berg, gran, ström är så vanligt förekommande här uppe (jag har ett sånt namn själv )
Naturälskande. Eller fantasilösa. "Få se, jag bor vid en sjö bredvid ett berg. Jamen då blir det väl bra att heta det"
Cantaton: kram på dig. Det var okänsligt av din släkting. Tänker på dig och din familj.
Lillabruden: kör på söt och bekväm ikväll, tycker jag.
Härligt, Fjosok. Lycka till på skjutproven.
Åh, hur mår du, Mulle? Säger som de andra: här är rätt ställe att gråta och gnälla på. Man får kramar i massor!
*kramar om*
MittiPrickBrud: surt att må sådär. Krya på dig.
Svårt med vaccin-frågan. Vet inte hur jag skulle ha gjort om jag haft barn. På jobbet blev vi ihopfösta och ivägskickade till några som vaccinerade oss, så det är redan kört för min del. Några småjobbiga biverkningar, men de gick över efter någon dag. Och jag fick en ganska snygg deltamuskel. Bara synd att den krympte tillbaka till sin vanliga storlek
Heloise: det är så sjukt jobbigt att känna sig korkad i sådana situationer. Men egentligen vet du väl att du har koll på läget? *peppar*
Stor kram till dig, Sonja, och hela din familj.
Solde: låter verkligen som en skräckhelg. Hoppas så att ni kan ordna upp det. *kramar om*
Mulle: jag har också hört det där om äggallergi.
Cantaton: hur går det för er?