• Daa

Tantvarning6

Aleta: åh, vad jobbigt för lilla tösen
    Hoppas ni kommer på vad det är.

• Daa

Dudettes? En anspelning på "dude". Men det kanske bara är min humor...

Bobou skrev 2009-12-18 00:22:27 följande:
    Du har helt klart en poäng! Åt andra hållet är det nog svårt, då ska det vara ett riktigt jädra bra namn... Får lägga mer tid på att repa än på att hitta på namn, helt enkelt.
  • Daa

Aleta: så gulligt att dottern blev förälskad i läkaren. Hoppas ni får bra svar idag.

Heloise: skit också! Skit, skit. Har du gjort något särskilt när du har så ont i ryggen?

Jag har 70DD, borde egentligen ha kanske 65 E. Fått det så av naturen och har då och då undrat vad naturen tänkte på. De är mest ivägen och det är svårt att hitta kläder som sitter snyggt.
    Nu ser jag med viss bävan fram emot den bröstförstoring som kommer att komma (hoppas jag!) naturligt en tid framöver.

• Daa

Bra tänkt, Heloise!
    Hoppas du får känna dig helt bra snart.

Heloise skrev 2009-12-22 11:02:54 följande:
    Och det gör inte sså mkt att grav tested var negativt, hur skulle jag annars överleva julen? Rom och cola är ju det säkraste sättet att behålla förståndet under julfirande med familjerna
  • Daa

Cantaton: underbara nyheter!

Kjell: så roligt med stipendiet. Hoppas det stämmer.

Im yours: tack detsamma!

Sonja: ha en underbar julhelg och ett härligt nyårsfirande.

• Daa

Kan inte låta bli att logga in lite.

Aleta: åååh, så skönt att de inte hittade något sådant! Och så skönt att få besked innan jul. *kramar om och torkar en liten tår*

God jul till dig med!

• Daa

Nedräkning till julledigheten nu

Önskar er alla en riktigt god och fröjdefull jul.
    Många kramar.

• Daa

God fortsättning!
    Kul för oss alla: de som har ett trevligt julfirande att minnas och de som är glada att julhelgen är över.

Vi har haft en fin julhelg och julfirandet hemma hos oss gick bra. Det kändes som att det skulle vara en stor grej att vara värd för julafton, men det flöt fint och alla verkade ha trevligt.

• Daa

Heloise: säger som Villemoa, sabla indianer.
    Å andra sidan är det skönt att de dyker upp när det ändå inte är någon bebis på gång.
    Och att öva bebistillverkning är ju faktiskt kul, som någon nämnde.
    Mår du bättre nu?

Heloise skrev 2009-12-26 13:17:06 följande:
    I dag står det klart att Panzer och jag får öva lite mer, för det blev BOM ist träff den här månaden.
  • Daa

Skönt att det är bättre med dig.
    Men nog är det typiskt att de just den här gången skulle vara sena. Det är som att de ska retas, de små kräken.

Heloise skrev 2009-12-27 17:27:05 följande:
    Ja förutom indianvärk så är det jättebra. Men blir så less att de helt plötsligt för första gången på typ 18är ska krångla och vara sena.Öva är jättekul, och inte gör det mig nått att öva ett tag till Vi tar det lugnt och har kul
    Åh, hjälp! Maken frågade just om jag är sugen på glass och jag svarade nej, för det är jag inte. Det händer konstiga saker nu...
Svar på tråden Tantvarning6