Tantvarning6
Åh, vad härligt
Åh, vad härligt
Jag fryser också massor. Blev världens omställning när jag hade varit på dansaerobic och var så varm att jag var alldeles högröd, och från det kom ut i det kalla regnet... Brr..
God morgon. Här är nån som är väldigt tung i huvudet och trött idag... Men jag ville ändå gå upp så jag hinner få lite egen tid inför operaköret idag. Vi har uppvärmning o lite genomdrag 13-15 och sen 16 smäller det... Tur att det är några timmar kvar. Just nu är jag rätt otaggad, men väl glad (ingen trött surpuppa). Med lite vatten går nog huvudvärken över och då blir det nog bättre.
Hej på er. Här har ni en trött, men stolt och nöjd "tant"
Mmm, visst gjorde det det och alla var så duktig. Jag är så glad över vilka personer jag valde ut till att göra det här - och att alla mina förstaval sa ja och ville vara med. Jag är så nöjd med dem Nu har vi nästa föreställning 9 oktober 2010
*stor kram Passion* Dessvärre har jag inte så mycket att bidra med i detta gotteträsk (vilket ni säkert förstår)... Men jag fick ett te idag med smaken rabarber/rosor av församlingen när jag sjöng Det kan jag bidra med.
Ja, slå ut pengarna på mattans livstid så ska du nog se att de inte är så dyra
Im yours, grattis till första stjärnan Hur ofta får man stjärnor?
Oh. Jag kommer ihåg när man fick stjärnor i skolan för vissa saker... Då skulle jag ha två stjärnor nu, och vara nära en till