• Cantaton

Min kusin fick barn igår kväll Mitt första lilla kusinbarn! Hugo. Att han inte kunde hålla ut två timmar till så det åtminstone kunde bli januari Men han var väntad 19 december så det var på tiden att han kom ut!

• Cantaton

Åh jag kan inte sova... Jag vet att det är gå-upp-dags för vissa men jag somnade (tror jag) vid 3 och vaknade 5.30 så jag vill sova mer...

• Cantaton

Nu ska jag träffa en högstadiekompis som är hemma i Stockholm (hon pluggar till musiklärare i Piteå) och sedan blir det ett tufft pass med PT. Är inte helt taggad efter denna natt. Har sovit nån timma eller två nu på förmiddagen. Jag ser helt förstörd ut. Men jag varken hinner eller känner för att sminka mig innan jag ska träna sedan.

Kramar till er alla!

• Cantaton

Jättefint, Heloise!

Strax ska jag åka iväg till ett gym och gå på afrodans, och därefter ska jag hem till mormors syster och fira min gammelmormor som fyller 98 år idag. Älskade lilla sambon ligger nedbäddad med feber och har inte vaknat än.

• Cantaton

Superkul och superjobbigt! Jag har utmanat min kompis - 5 pass afrodans i veckan i två veckor med start nästa vecka! Alternativt 4 afropass och 1 body combat

MittiPrickBrud skrev 2010-01-06 16:40:43 följande:
    Heloise, så vackert täcke! Du är duktig du!passion, stackars. hoppas det går över snart, jättejobbigt med migrän!cantaton, det låter kul med afrodans, det kanske man skulle prova!kraaaam till alla fina tanter!
  • Cantaton

Sure! Självklart! Har du nånstans att träna?

Bobou skrev 2010-01-06 20:28:19 följande:
    Oj Cantis, kan inte du bli kompis med mig också och utmana mig med?!Heloise, vilket ljuvligt täcke!
  • Cantaton

Passion, har du koll på att tiden för tanttråden går ut om några dagar? Vi vill ju inte tappa bort varann

• Cantaton

Var bor du?

Bobou skrev 2010-01-06 21:04:55 följande:
    Ja, men jag har massor av ursäkter också... så jag skulle egentligen behöva en träningskompis. Just nu känns det bara onödigt att komma igång, eftersom jag ska åka till USA om tio dagar. Du hör, alla ursäkter är bra ursäkter!!
Svar på tråden Tantvarning6