Tantvarning6
Gott nytt år - och decennium!
Gott nytt år - och decennium!
Min kusin fick barn igår kväll Mitt första lilla kusinbarn! Hugo. Att han inte kunde hålla ut två timmar till så det åtminstone kunde bli januari Men han var väntad 19 december så det var på tiden att han kom ut!
Åh jag kan inte sova... Jag vet att det är gå-upp-dags för vissa men jag somnade (tror jag) vid 3 och vaknade 5.30 så jag vill sova mer...
Daa, vad tråkigt!
Nu ska jag träffa en högstadiekompis som är hemma i Stockholm (hon pluggar till musiklärare i Piteå) och sedan blir det ett tufft pass med PT. Är inte helt taggad efter denna natt. Har sovit nån timma eller två nu på förmiddagen. Jag ser helt förstörd ut. Men jag varken hinner eller känner för att sminka mig innan jag ska träna sedan.
Kramar till er alla!
Jättefint, Heloise!
Strax ska jag åka iväg till ett gym och gå på afrodans, och därefter ska jag hem till mormors syster och fira min gammelmormor som fyller 98 år idag. Älskade lilla sambon ligger nedbäddad med feber och har inte vaknat än.
Superkul och superjobbigt! Jag har utmanat min kompis - 5 pass afrodans i veckan i två veckor med start nästa vecka! Alternativt 4 afropass och 1 body combat
Sure! Självklart! Har du nånstans att träna?
Passion, har du koll på att tiden för tanttråden går ut om några dagar? Vi vill ju inte tappa bort varann
Var bor du?