• Cantaton

Tantvarning6

Oj, jag mår inte bra. Vaknade där vid 9 av telefonen och var vaken ett tag innan ögonen bara gled ihop och jag somnade om fram till nu. Så när jag tänker att det är lika bra att gå på lunchen på en gång och ska ta fram en bit mat av det jag lagade igår kväll finns det inte!!!! Jag lagade fyra portioner. Åt en. Sambon åt när han kom hem och så har han tagit med sig matlåda till jobbet och det är SLUT!!! Och jag fick genast tårar i ögonen... Jag är så svag.

• Cantaton

Och som om jag blev på bättre humör när jag öppnade posten och hade fått en faktura för svininfluensavaccin som ska ha levererats!!!!! Jag har inte ens tagit sprutan, så jag blev jättearg och fattade ingenting. Ringde genast och kom giiiivetvis inte fram till något annat än en oseriös telefonsvarare. Det är en BLUFFAKTURA! Tydligen många företag som fått det (dock är min adresserad till mig privat). Åååååhhh!

• Cantaton

Min kompis som bor i London var hemma förra veckan och var besviken just över att det inte var snö, så jag förstår att det blir bra nu när din dotter kommer hem

• Cantaton

Sonja, usch... det är så lågt gjort liksom..

Håller absolut tummarna. Lycka till! Jag har aldrig sjungit med Janne Schaffer, men jag har lagat mat till honom, haha.

• Cantaton

passion, bra, sådana samtal är sååå sköna att ha gjorda. Jag slapp mitt sådant samtal, för det ringde självmant i min telefon

• Cantaton

åååååååååh ännu argare blev jag när han nu ikväll kom hem med matlådan OUPPÄTEN!!! Då hade han gått ut och ätit istället för att äta matlådan. Ibland är annars löjliga, eller inte ens noterbara, saker bara sååå frustrerande.

Cantaton skrev 2009-12-16 12:13:02 följande:
    Oj, jag mår inte bra. Vaknade där vid 9 av telefonen och var vaken ett tag innan ögonen bara gled ihop och jag somnade om fram till nu. Så när jag tänker att det är lika bra att gå på lunchen på en gång och ska ta fram en bit mat av det jag lagade igår kväll finns det inte!!!! Jag lagade fyra portioner. Åt en. Sambon åt när han kom hem och så har han tagit med sig matlåda till jobbet och det är SLUT!!! Och jag fick genast tårar i ögonen... Jag är så svag.
  • Cantaton

Åh nej!!! Bara var med din familj och försök vila när du kan. Tänker på dig. Jag vet tyvärr alltför väl hur det är på Iva...

Fjällbruttan skrev 2009-12-16 17:58:12 följande:
    Hej!Sticker in skallen och talar om att jag lever, har inte hunnit läsa ikapp nåt och orkar inte just nu...Internet funkar igen men familjen är i kaos, svärfar störtade ut för deras källartrapp i lördags natt, slog skallen så han fick en spricka i skallbenet, höll i en jävla spritflaska som krossades under honom och ska av kroppspulsådern... blodet sprutade minst sagt..Förutom interkranielle blödning vid skalbenet som trycker på hjärnan.Han befinner sig på Iva och börjar långsamt återhämta sig, tack gode gud att manen är sjukvårdutbildad inom fjällräddningen, det räddade svärfars liv...och att det finns ambulanshelikoptrar!Har tillbingat senaste dagarna med att fixa larm och hemtjälnst till cancersjuka svärmor och försökt hålla ihop familjen och jag är så JÄVLA trött och ledsen just nu för jag oroa mig så för allt och alla!Förlåt ett jätteegoinlägg, har saknat er enormt och återkommer när jag hinner!!Kramar till alla!
Svar på tråden Tantvarning6