Tinker! You go girl! Menar då med ärkeaset! Sonens näsblod måste ha varit otäckt!
Aleta- Grattis! Har du någon länk eller så man kan lyssna?
Cantaton, Riktigt snygg klänning! Måste ha varit roligt att träffa Carola! Som sagt jag beundrar henne mycket. Hon verkar så varm och godhjärtad. Hon vågar ge en bit av sitt hjärta till andra, men har inte alltid blivit så bra behandlad av press/media.Det har ju stundtals varit en häxjakt på henne där hon framställs på ett felaktigt sätt.
Har aldrig varit in på hennes hemsida. Ska söka fram den.
Soldemor, vad mysigt med Cats! Synd att glädjen hos maken inte varade så länge! Hoppas att bilresan gick bra.
Passion, hoppas ni trots städning och fix, hinner njuta av helgen också!
lillabruden- vilken dum kusin!
Villemoa- vad kul att få såna överraskande sms, pinsamt för honom bara när han upptäcker att han skickat det fel!
Min man skickade ett sms till mig trodde han med "Puss älskling" och av misstag fick hans arbetskollega det istället.
Hihi!
Känner mig nere idag!
Hoppas att det ska släppa, kanske när jag har ätit lite
god middag och druckit ett glas rött till. Soffan, godis och IDOL, då kanske det känns bättre.
Ibland blir jag så ledsen av att jag och maken ska vara så oense om uppfostring av våra barn. Ska det vara så svårt?
Vi har haft flera dispyter nu. Maken kräver respekt av barnen men visar inte inte samma respekt tillbaka tycker jag. Nu gäller väl det här mest vår tonåring i huset. Han dundrar på och skäller så fort han tycker att hon gör minsta fel!
Jag tycker att det börjar bli jobbigt!!
Jag tycker att det ska vara en trivsam plats att vara hemma och inte att det ska ticka en bomb härhemma som bara exploderar utan rimlig anledning!
Är ni alltid ense om barnen tanter?