-
Inte på många år...passionsblomman skrev 2009-10-20 13:41:31 följande:Har du aldrig sett IDOL människa?
-
Radiotjänst?
"Jag har ingen tv" -
Vad alla är duktiga o kämpar på här med viktminskningar och jobb, studier och barn!
Själv kan jag glatt meddela att Han har fått ett smärre utbrott på sitt ex efter att jag berättat om mailen jag fått skickade till mig och att dessa nu slutat trilla in -
Japp!! Känns såååååå bra!Sonja68 skrev 2009-10-21 14:13:30 följande:HURRA!!!!
Nu ska han bara ha tid att träffas snart oxå så vi får prata igenom det hela ordentligt. Än så länge har jag bara berättat ATT jag fått dem och ungefär vad de gått ut på. Han har inte haft möjlighet att läsa det själv. -
Villemoa: Om inte annat så har jag i alla fall någon som står sida vid sida med mig och hanterar henne åt mig om det blir så att det behövs...
blommis: Japp Nu kan vi äntligen få koncentrera oss på varandra utan en massa som lägger sig i
Cantaton: Du anar inte!
Har dessutom gett honom namnet på en av de personer som skrivit till mig och varit dryga och hans reaktion var minst sagt stark...
"Really? From **** ********? I thought she was a friend of mine... Were the emails from her too? Unbelievable. Some people just don't have any self-respect. Jeeez"
Efter det har han försökt få fler namn, men har inte gett honom några då jag inte lagt dem på minnet och nöjt mig med att radera mailen (de som inte är från exet alltså) -
dfk: Ja, det är riktigt skönt att ÄNTLIGEN få ett slut på det hela! Förvisso bara varit ett par dagar, men det är oavsett vilket underbart skönt att det är över!
Skönt att han tar min sida utan att ens överväga något annat när det gäller människor han känt i flera år... Som det ska vara, förvisso - men som jag aldrig upplevt med någon innan.
Fjällbruttan: Jag gissar att det börjar bli dags för halloweendräkter? -
Grattis till ett toppenbra resultat Cantaton
-
TinkerBelle: Ja, visst blev jag det Att han riktigt tog avstånd från dem som betett sig illa mot mig och rutit ifrån till dem känns oxå bra Han har till och med tagit avstånd till en av sina vänner för att hon varit dryg mot mig nu över detta
-
Mittiprickbrud: Jag är ju ny bland tanterna men känner igen dig från andra trådar! *kramar välkommen in*
-
God "morgon" tanter!
Livet för den arbetslöse/sjukskrivne och barnfria innebär att man så snällt kan sova hur länge man vill på morgonen/förmiddagen
Så nu har jag vaknat till liv!
Buss på den sura säljartanten! Låt henne inte komma undan med sånt där utan vägra handla om hon inte säljer priset massor