• MV85

Tantvarning6

En svimfärdig tant raglar in och vinkar till alla.
    Ska fixa mat, bara jag slutar se i kors och händerna slutar skaka... Ett tips till alla:
    Ät mer än två ägg på 72 timmar!

O nej jag har inte gjort ett aktivt "nu ska jag svälta mig" val, utan jag har bara glömt bort att äta..

• MV85

Im Yours: Tihi ja, se så det kan gå när man blir kär
    Sen tenderar jag iofs att glömma att äta även när jag inte är nyförälskad
    Härligt med inlägget till boken och att det går så bra med garderoberna!
    Jag borde oxå putsa fönstren, men det får bli en annan dag!
    Puss & Kram

• MV85

blommis: Jag VET att jag inte borde göra så.. o jag försöker helt ärligt att inte göra det, men så helt plötsligt glömmer jag av mig igen...

Behöver kanske inte påpeka för er tanter att jag har rätt kraftiga ätstörningar?
    Jag jobbar med dem så mycket jag kan, men ibland glömmer jag av mig och tänker mig inte för på några dagar och då händer sådana här saker som idag.

Nu är i alla fall pasta och köttfärssås klart och jag har dessutom fått färgat håret på en kompis som var över i ett par timmar!

• MV85

Äter min uppmätta portion o så har jag haft på MASSOR med parmesan Gott!

• MV85

Hopp... Så var man i farten idag.. Sitter just nu och lyssnar på musik ur filmen "Mamma Mia" och har just satt på dagens första två maskiner tvätt.
    Kan inte ens minnas när jag tvättade senast, så kanske inte behöver säga att det är GANSKA mycket att tvätta.. Nu när jag äntligen fått lite ork till sådana saker igen!

I övrigt mår jag illa, som alltid när det är mensvecka (bläää) och är på väg att bli kanonförkyld.
    Tur att man har lite bra spotifymusik när man är såhär seg och trött! Det behövs för att få något gjort.
    Ska dammsuga och Kanske, kanske, kanske putsa fönstren idag. BORDE verkligen torka golven oxå, men det får vänta lite tror jag minsann. Nöjer mig med att dammsuga.

• MV85

TinkerBelle: Bara två dagar i vanliga fall? Oj.. lyx! Jag har åtta dagar ungefär varje månad... Det är surt, särskilt som jag får rejäl mensvärk oxå. Men det är bara att gilla läget. Alternativet vore att ta ut kopparspiralen o förlita sig på kondomer, vilket inte känns som något alternativ direkt.

• MV85

Ville bara in o krama om alla goa tanter och säga att jag tänker på er!
    Pepp och stöttning där det behövs (om det behövs nånstans) och massa kramar till alla så klart!

Själv ska jag nu straaaaax äta middag med min underbare... Första gången på två veckor vi ses nu, så det har varit efterlängtat!

• MV85

Hej och hå här har hänt mycket sedan jag var inne igår kväll!
    Krocka med bilen, mattor på bild, blomlådor, tisdagsskrämmningar och massa massa annat!
    Ta det försiktigt med er tanter.. Ni får tänka på att såhär på ålderns höst ( )så tål man inte så mycket och blir lätt sliten, särskilt nu på hösten.

Kom alla ihåg att ställa om klockan igår?

Jag sa hej då till Honom för ca 40 minuter sedan efter att ha sovit tillsammans för första gången!
    Satt och pratade till fyra på morgonen och då såg han så trött ut att jag trodde han skulle somna sittande, så frågade om han ville sova här - vilket han var villig att testa (Han har insomnia och extra svårt att sova i andra sängar än sin egen)... Slutade med att han sov ganska gott i min säng, tätt tätt intill och kramades tills det var dags att vakna och ta tag i dagen.
    Så alldeles nyss åkte han hem för att ge sig på jobbet igen... Skönt att han bestämmer sina tider själv i alla fall, annars hade han säkert inte kunnat vara här så länge som han kunde nu

• MV85

Frulle: Jag och min tilltänkta m2b gick isär i början på juni och jag har sedan dess varit ensam. Därför har jag inte varit så aktiv här på forumet.
    Sen har jag nu träffat någon.. Vi träffades första gången i mitten på september och har nu i natt sovit tillsammans för första gången... Bara sovit alltså... Vi har fortfarande inte gjort den vertikala samban alltså!
    Men allt känns vääääldigt bra! Jag går på moln!

Svar på tråden Tantvarning6