• mammacatta

Äntligen Fredag del 19

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • janos

*sitter och avnjuter Sonja Aldéns Ave Maria med välbehag i kroppen*

• äntligen på väg

Hilde: Nej, det blev ingen Ikea-bebis. Å tänk om jag vetat att du var på väg dit, då hade vi ju kunnat fika ihop . Vilket Ikea var du på förresten, Kållered eller Bäckebol? Jag var i Kållered.

Va kul att BF bara skiljer sig en vecka mellan er Hilde och Janoa!

Skönt med sjukskrivningen Janos. Jag kan rekommendera att beta av Grays Anatomy-boxarna, grymt bra! Fast jag måste sätta en maxgräns på 2 avsnitt per dag för jag drömmer hysteriska Grays Anatomy-drömmar varje natt

• Fru Hilde

Gable, säger som Janos.... har du glömt? Finns visserligen en hel del sätt att räkna, men jag gillar att räkna dagar...

ÄPV vi kom inte iväg. Maken ville köpa dörr istället Ikea=kul... dörr=tråkigt.
    vilket varuhus vi väljer är olika. Tror inte det skiljer i avstånd för vår del. vilket är närmast dig?

Janos vad bra att du är sjukskriven! Jag hoppas du passar på att vila nu och passar på att ha sonen på dagis om dagarna. Jag hade själv svårt att lämna dottern i början av min sjukskrivning, men är man dålig så ska man ju vila. Vet inte hur du känner det, men jag kan tänka mig att du är som jag med det där?? Vad gäller soffor... så är jag också väldigt välbekant med mina vid det här laget

• janos

Fru Hilde skrev 2009-12-08 20:17:44 följande:

Janos vad bra att du är sjukskriven! Jag hoppas du passar på att vila nu och passar på att ha sonen på dagis om dagarna. Jag hade själv svårt att lämna dottern i början av min sjukskrivning, men är man dålig så ska man ju vila. Vet inte hur du känner det, men jag kan tänka mig att du är som jag med det där?? Vad gäller soffor... så är jag också väldigt välbekant med mina vid det här laget
    Jag har fått lov att acceptera att han MÅSTE vara på dagis, för jag orkar inte att ta hand om honom hela dagarna. Han är ju inte den lugna sorten, våran son. Det är väl lite därför också, som illamåendet har ökat, då han har varit hemma sjuk en vecka och det är jag som har tagit hand om honom. Vad gör man inte för dom små?!?!?!
    Imorgon måste jag ta hand om firmans fakturor, men sen är det bara vila som står på schemat resten av sjukskrivningen.
    Det är ju svårt ibland att lämna sonen, speciellt när han inte vill gå på morgonen, och samtidigt veta att jag bara kommer att ligga hemma och bara vara.
  • mammacatta

Jag med!

janos skrev 2009-12-08 16:14:47 följande:
    *sitter och avnjuter Sonja Aldéns Ave Maria med välbehag i kroppen*
  • janos

Nu är det fullt i frys, skafferi och kyl ett tag igen......men det blev tomt i plånboken

• Gable

Förlåt, jag har verkligen glömt hur det var :-8

Skönt att du har blivit sjukskriven Janos! Du kan inte ha det så där. Hoppas du blir bättre!

• Fru Hilde

Bara för att jag har så snuskig humor (dvs. dålig humor) roar jag er härmed med lite julbelysning när den är som sämst.... imgur.com/pzCHR

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19