• mammacatta

Äntligen Fredag del 19

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • janos

Äpv, trevligt att se dig! Har ni stora nedräkningen där hemma? Några föraningar om vad som komma skall?
    Önskar er all lycka på den stora dagen! Kram

• Fru Hilde
    mammacatta skrev 2009-12-14 11:11:54 följande:
    Det gick som väntat: tryckt stämning, jag satt knäpptyst och folk suckade.Min morsa torde ha dragit på sig ett hörseproblem då hon väljer att komma trots att jag sagt åt henne att SB skulle vara där. Morsan var som vanligt en idiot när det kommer till att vara i centrum. Musslan SB är ihop med bidrog som vanligt med sin "goda" humör och SB suckade över att morsan var där öht.Inte det värsta men LÅNGT ifrån det bästa besöket.FY fan, jag KRÄKS på dem. Idioter!
    förlåt, men jag kan inte låta bli att småle igenkännande Somliga av oss sitter ju i SB träsk av olika stora dyngmått ... ditt och mitt verkar inte helt olikt tyvärr. Det är ju tyvärr bara att bita ihop och stå ut för det mesta för åtminstone min erfarenhet är att det är fullkomligt lönslöst att lära gamla hundar sitta... Det är inte utan att man ibland förundras över att man ramlade sååååå LÅNGT från sitt päron"träd" att man blev nästan normal...
  • äntligen på väg
    janos skrev 2009-12-14 16:06:34 följande:
    Äpv, trevligt att se dig! Har ni stora nedräkningen där hemma? Några föraningar om vad som komma skall?Önskar er all lycka på den stora dagen! Kram
    Ja, vi räknar ner för fullt, men det händer ju inget!
  • janos

Tyder jag en liten irritation i rösten?!?!?

äntligen på väg skrev 2009-12-15 08:10:59 följande:

• mammacatta

Herregud, har du inte ploppat ÄN?

äntligen på väg skrev 2009-12-15 08:10:59 följande:

• äntligen på väg

Det kommer bli på julafton, lika bra att ställa in sig på det

• janos

I så fall blir det ju världens finaste julklapp!
    äntligen på väg skrev 2009-12-16 07:56:22 följande:

Det kommer bli på julafton, lika bra att ställa in sig på det
  • janos

Idag har jag och maken varit på stan och gjort bort all julklappshandel och i år. I kväll är tomteverkstaden öppen och sen tar vi fram julgranen i helgen. Det blir inte så mycket mer jul än så här hemma, då vi ändå åker bort.

Hoppas att ni andra inte stressar ihjäl er. Kram!

• mammacatta

Äntligen Fredag på er!
    Jag har skickat en fredagsbild, jag tom kunde skratta mitt i allt elände.

Fick en ingivelse och gluttade lite i paketen från SB eftersom deras storlek antydde att även HON har hörselproblem. (gigantiska och vi har ingen mer plats så vi har försökt styra in på smått.)
    Två likadana radiostyrda bilar. Vi fick ju en första julen med Wille, men den fick jag veta i somras var GRATIS så då vet vi ju även att den julen fick vi julklappar av dem för 145 kronor. (det är vad en kortärmad body från PoP kostar). Sen var det förra årets present som kärringen lämnade tillbaka utan att byta mot något annat.
    Gissa vad jag tänker göra?

*hehe*
    Det är ju inte som att våra barn är inne på sånt - KAN ha att göra med att det inte finns någonstans att köra dem? Vägen är uteslutet, den är ingen lekplats.
    Jag blir så trött. Hur kan man komma på "radiostyrd bil" när det är tågbanor och datorspel på listan? Har de aldrig lekt med våra barn?'
    *funderar*
    Nej, det har de faktiskt inte.

Hursomhelst har jag väääääärldens coolaste soluppgång nu, allt är vitt och rosa! JA, självklart finns det kort! Ska sätta in i bloggen.

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19