SofiaåPetter skrev 2009-11-18 13:43:08 följande:
Tack! Skönt att bara få det där ur systemet;)... Vet ju själv att vi satsar mycket på festen och att det kommer bli jättebra men den där kommentaren var så konstigt tyckte jag. Katja, kör ni på ursprungsplanen eller blir det det där orangeriet du skrev om? Spännande att höra hur det är med er alla och planerna:).Annahg, ska fundera på bra ställen. Stadsträdgården mitt i Örebro är ju jättefint till exempel!Förresten har nån av er varit och provat brudklänningar i den där stora brudbutiken i degerfors. Är det bra? Tror jag ska åka dit efter jul...Är det för tidigt att börja fundera på brudklänningen. Jag har tittat mkt i tidningar och på nätet och gillar märkena San Patrick och Pronovias (tror jag det heter) men jag har inte börjat prova än. Är nästan lite stressad för just klänningen och hur jag ska se ut... Är otroligt modeintresserad och det här med brudklänning känns ju nästan som det finaste man nånsin kommer ha på sig. Det blir liksom nästan för mycket för mig, hahaha.
vi ska dit på fredag, sambon har varit sjuk och sen blev de sjuka så nu ska vi väl hoppas på att alla håller sig friska.
jag tänkte beställa min klänning från kina, det blir ju rätt så mycket billigare och tar tärnklänningarna därifrån också. Nu tror jag nog att det blir bra, men skulle det itne vara vad jag förväntade mig så har jag tid på mig att sälja klänningen och köpa en ny. ska beställa i januari