Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hej hej, nu har jag också hittat hit! Finfin start AM
Gosnosen - Åååh vad jag håller alla tummar och tår nu!
Fru L - Späänande! Du måste hålla oss informerade!
Apropå brudbukett så tror jag också jag hade en ovanlig blomma i min bukett, Björnbärskvistar med björnbär på, men det var inte för att vara originell utanför jag hade sett en sådan bukett som floristen gjort tidigare och ville ha något liknande, han är SÅÅÅ duktig (nordisk mästare i blomsterbinderi).
Julen är enkelt löst hos oss, sen vi köpt hus får de som vill komma, vi åker inte någonstans, det brukar bli mina föräldrar, makens föräldrar och våra syskon med familjer. Jag avskydde verkligen flängandet på julafton, det förstörde mycket av julkänslan.
Ego - Jag börjar bli trött på vårt badrum som aldrig blir färdigt, de är helt sanslöst långsamma, jag får krupp...Idag kanske de får färdigt taket om vi har tur *suckar* Jag gillar inte att bo i en necessär och bara ha tillgång till ett mycket decimerat utbud av mina krämer, smink och parfymer - dagens i-landsproblem, jag vet...För att inte tala om att bara ha en toalett som vi dessutom delar med hantverkarna, blääää (det är ingen favorit att behöva fråga sin make om han tänkt bajsa när han ska gå på toa om man känner sig kissnödig så man kan få gå innan )