Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Puss på Nenne!
Själv ska jag shoppa lite tacojox och bete mig svenssonaktigt med min stora volvo... fniss fniss!
Puss på Nenne!
Själv ska jag shoppa lite tacojox och bete mig svenssonaktigt med min stora volvo... fniss fniss!
Snaily - du är väl såndärna vettrenääär... det trodde jag i alla fall!
Själv - har jag tagit ALLA svenssonpoängen genom att ta volvon till Ica fredag vid middagstid, trängas med ALLA hålans barnfamiljer, shoppa mat och störta hem och fixa TACOS... jag som skulle bli rebell när jag blev stor... det gick dåligt... *asgarv*
September -*stödkramar*
Hattis - hm.. näee det är inte jag som valt volvon heller.. om jag nödvändigtvis skulle välja en bil hade det nog blivit någon med cool design... det trista är dock att bilarna som jag tycker är coola är rätt opraktiska samtidigt... och sånt har jag väldigt svårt för. Vår V50 är väldigt praktisk...
AM - är helt AVIS på dig som fick ha fest för 30 pers! Det var alldeles för länge sedan jag gjorde nåt sånt.. hm... *muttrar*
Ego - skitväder ute, maken är på rymmen och mitt enda vettiga dagsprojekt är tvätt och strykning. Blärk!
fru AM skrev 2009-11-14 08:38:44 följande:
Ore - fniss... alla dessa beslut... fniss...
Måste förresten påminna om att DUKA konkade i somras och att presentkort hos dem inte längre är värda något... di.se/Nyheter/%3FO%3DRSS%26ArticleId%3D2009%255C07%255C29%255C346617 Hoppas att du slipper sådana trista överraskningar!
Ore - det blev fel på länken .. di.se/Avdelningar/Artikel.aspx\07\29\346617§ionid=Ettan
Snorkfröken - *stackars liten* Inte skoj att spy! *krya på dig-kramar*
äsch.. jag ger upp... länken går till en artikel i Dagens industri om att presentkorten blivit värdelösa...
Snaily - jopp lingonglögg har jag testat, men bara alkofri av typen mathantverk. Gott var det i alla fall!
Ore - fönsterbrädorna var en följetong här... vi gav upp stenvarianten och köpte rätt billiga vita i trä... det var så svårt att passa in de i sten med våra fönster som inte verkade matcha i måtten.... Men jag drömmer fortfarande om snyggare fönsterbänkar...
Ore - så seriösa orkade vi inte vara... fniss...