• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nenne - fniss fniss.. akta så att du inte blir helt prillig på kuppen....

• viktualia

Nenne - man kan ju fråga sig vad det är för en dator du fått tag i... *fnissar* klart roligare än den Fujistu Siemens som jag sitter och knapprar på....

• viktualia

Passionsblomman - vad skoj att även sambon blivit indragen i socialt liv! nu gäller det för dig att hitta nåt schysst tjejgäng också!! heja heja!

• viktualia

Blivande - välkommen att nojja av dig här i tråden så slipper du vara nojjig IRL!! *alla tummar*

• viktualia

Blivande fru L skrev 2009-11-15 19:19:24 följande:

Tack tjejer! (Eller vad vet jag, ni kanske är 54-åriga sjukpensionerade män? )
    fniss fniss... nääääeeruuuu

sist jag kollade var jag en typisk 32 årig slö tjej som ligger i soffan och funderar över hur jag ska kunna använda musplattan på datorn nu när magen börjar vara i vägen...
  • viktualia

Junilejon - fniss fniss... du kan få låna lite kurvor av mig.... (jaa även utan nuvarande mage alltså)

UJ vad ni kom igång och skrev här.. jag fastnade i telefon en stund och hade sedan flera sidor att läsa ikapp... skoj!!

• viktualia

Junilejon - jopp jag har tagit sprutan och jopp du ska också göra det! För att minska smittspridningen!

Nenne - lät LIVSFARLIGT gott!!!!

• viktualia

Parnassia - ser ut som en grymt snygg soffa!!! Här har projektet soffshopping skjutits upp tills vardagsrummet har golv och väggar i ordning.. och just nu ser det ut som att det dröjer ett tag till.. hm... ska byta fönster bland annat och då lura hit min kära lillebror för lite assistans.. men fönstren har inte kommit än så det får vänta....

Parnassia igen - du kommenterade mina musproblem.. men jag syftade på när jag satt i soffan med bärbara datorn i knät... svårt att ratta en mus då.. fniss...

Hattis - min make reser inte så farligt ofta. Det handlar nog om max två utlandsresor per termin. Men just nu blev det galna undantaget och jag ska stå ut i 10 dagar utan honom. Jag kommer falla dit på alla klassiker.. fniss fniss... Tur att jag planerat helgen....

Ore - GRYMT spännande!! En av mina bästa tjejkompisar fyller år på torsdag så det är nog en bra dag...

AM - bra tips att hejda sig lite med amningsBH-shopping... just nu drar jag F-kupa och jag fasar för att de ska bli ännu större...

Ego - måste gnöla över div eget krångel:
    - magen växer ur mina gravidbrallor och dito kjol = störande!
    - imorse spydde jag på bussen.. hata den busschaffisen som körde, han är SÅ usel... och jag som äter mina Lergigan och allt.. bläää Som tur var så gick det över fort sen.
    - jag har fått ont i rumpan/svanskotan/eller vad det nu är... störande är det i alla fall...

• viktualia

Brudsommar - jag instämmer i kören "För Ektorp med extra klädsel". Vår soffa är en IKEA-variant som liknar Ektorp.. minns inte vad den heter dock. Skön och praktiskt.. men räcker inte långt till vårt "nya" vardagsrum.

Och Telis - jag är beredd att hålla med.. skinnsoffor är INTE min favvo heller.. har mycket svårt att se mig själv äga en sådan.. hm...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter