• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ore - ställa in mottagningstider en eftermiddag verkar ju lite mer rimligt än att lägga hela föräldrarutbildadet på is...

och storhandling är klart enklare sedan vi flyttade till hus... jag hör också till dem som gillar matshopping - det är ju en del av matintresset helt enkelt!!

• viktualia

Koko - och det är mycket pga den där diskussionen som jag insåg att vaccin är en bra idé både för maken och mig.. känns ju rätt onödigt att riskera att vara smittbärare när man snart har en pytteunge...

EA - möte halv tolv lät taskigt... då är man väl hungrig?!?!?

• viktualia

Nenneskruttan!!!! *kramar om* Surfa på FL borde vara förbjudet, våndas på jobbet också och alltså hoppas jag att du har skojiga helgplaner som gör att du kommer att tänka på annat!!!!
    Mindhug

Själv är jag så sömnig att det är galet.. kan inte påstå att jag jobbar särskilt bra.. usch... Hade förvisso en intensiv dag på jobbet igår, men ändå... hm... så jag lullar vidare och försöker få liiiite vettigt gjort trots allt...

..om jag hade varit på jobbet hade det varit dags för AW ikväll.. men jag åker inte till jobbstaden enkom för det... och nu när jag ändå bara sitter här och gäspar så är det ju lika bra att hålla sig hemma...

:sleep:

• viktualia

löste sömnigheten på samma sätt som när jag tentapluggade... jag gick just ett varv runt kvarteret. blev något piggare men ehum....

• viktualia
    Lapinette skrev 2009-11-13 14:10:26 följande:
    Vickan - är du ute och nattvandrar?!
    Går i sömnen menar du.. tjaaaa nåt ditåt.... *fniss*
  • viktualia

Nenne - ha ha ha ha... vidriga tanke... kakaduablus.. usch!!

Ore - vi har en del jox som är överblivet renoveringsjox... typ ett fönster, en diskbänk och lite annat... borde också säljas men hmm.... det är en viss startsträcka...

• viktualia

Lappis - tack för fredagsstämningen! mer drag i det där än jazzen som jag hade rullande på Spotify...

hm... är det inte dags för en fredagsdrink... fast hm.. jag är sugen på så "ofin" mat som köttfärsgratinerade nachos.. så en bärs känns mer PÅ....

hur som: SKÅÅÅÅååååååååL!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter