Summan av kardemumman - livets väsentligheter
AM - älskar tulpaner och brukar lägga ned en förmöghet på dem från januari till mars. Brukar köra med olika färgkombinationer varje vecka och fylla vasen med minst 20 men helst 30.
AM - älskar tulpaner och brukar lägga ned en förmöghet på dem från januari till mars. Brukar köra med olika färgkombinationer varje vecka och fylla vasen med minst 20 men helst 30.
Vickan ... om jag inte skulle på fest så hade det varit inressant!
Tack för alla som undrat ! Kaninen överlevde festen och fick beröm för sitt toastmasteri även om jag själv inte tyckte jag gjorde så mycket väsen av mig ...mer än att avbryta alla samtal kring bordet lite titt som tätt. Jäklar vilken ljudnivå det var!!! Och så mycket jag har buggat/jivat/rumbat osv. Skoj när det är en massa gamla dansproffs på fest.
Ska nu försöka ta oss ut för lite inhandling av mat och jag har ett starkt behov av sött!!! Och förresten ingen tant dök upp men nu är hon så välkommen för jag vill helst att hon ska vara över till nästa helg då jag ska träna, träna, träna (Nike convention).
Tinga - om dessa dansprogram på tv hade funnits för 20 år sedan hade jag säkert sökt. Nu är jag pensionär och njuter av att dra en repa när det är bröllop eller stor fest och gamla dansare är med.
AM - vad härligt att Hector tycker om vatten! I vilken ålder är barnen när man tar dem på babysim? Skulle absolut vilja gå men om vi adoptera så är ju barnet redan typ 1 år eller kanske t o m äldre.
AM - jag vill absolut att vårt barn ska älska vatten för det gör jag själv och båda min brors barn har gått på babysim och även tävlingssimmat. Något att kolla in när det väl är dags.
AM - Ja lite oundvikligt om man inte stänger mun.
nenne - låter som en supermysig kväll!
Morning alla förvirrade,
Säger bara jösses vad jag är trött. En slags måndagskoma efter helgens fest och tant som har visat sig. Det blir nog inte många knop gjorda idag.
Förresten, hur går det med EAs budgivning. Är huset deras?
Telis - jag tycker det är perfekt att den kommer idag. Så jag slapp den i lördags och inte kommer ha så mycket kvar i helgen då jag ska träna 4 pass/dag. Jag räknar liksom inte med att alltid kommer ... för det vet vi ju att hon gör förr eller senare.