• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Härligt att det känns så bra i huset mugglan! Jag tror dock att jag kommer att sakna stan den dagen vi drar härifrån.

Hur känns det för dig Telis? Eller kanske inte så mycket att känna efter då världen har förändrat sig så radikalt i o m Televinkens ankomst.

På kalaset i lördags pratade jag åter igen en hel del med brorsans kompisar som har adopterat två från Ryssland. De ångrar självfallet inte sitt val (adoption). Snarare hade hon velat vara utan sina IVFer ... fast å andra sidan hade de lyckats så hade hon säkert tänkt annorlunda. Sen var det ytterligare en dam på kalaset som har adopterat som singel från Kina. Ytterligare en person som var helt överlycklig över sitt beslut och som inte har haft några som helst anknytningsproblem eller liknande.

• Lapinette

Området ni bor i Telis är verkligen jättefint! Önskar bara att villorna var billigare så vi kunde bli grannar .

• Lapinette

Ahhh... pratas det inredning! Skoj! Får jag va me?

Det där med inåtväxande hår får ni ta med maken ... själv har jag tack och lov inga erfarenheter.

• Lapinette

nenne - här var det tvärtom ... både jag och maken var söta som barn ... men sen någonstans på vägen gick det åt skogen. Men vad gör det... för vi har ju varandra!

• Lapinette

nenne ... även på musen??!! *försöker ta bort bilden i mitt huvud på en gul, glad gubbe med rakt könsår*

• Lapinette

Skulle ha åkt skridskor ikväll men väninnan har feber. Men lika glad är jag för det men gladast är nog räven ... eller något liknande, för det innebär att jag kan åka hem och lägga mig på soffan !

• Lapinette

Jag faller inte för utseende utan för personlighet och det stämmer även in på min make.

• Lapinette

Snaily - min make finns ju där i alla möjliga poser.

• Lapinette

Var det inte mat-Niklas som var mugglans makes dubbelgångare?

• Lapinette

nenne - känner just nu en enorm besvikelse över att vi inte tog den där senaste träffen på Centralbadet istället för brunch . Strävhårig tax!!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter