• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag glömmer väl aldrig den gången när maken varit på whiskeyprovning och de fått prova 10-12 sorters whiskey - ingen spottade ju ut så de blev fulla som alikor hela gänget. Maken ramlade in i lägenheten helt olycklig och sa att han spytt i trappen. Så jag fick upp mitt i natten och ta reda på det (han var för full). Stackarn. Då tyckte jag så synd om honom, han bad på sina bara knän om förlåtelse. (Och att bete sig så - dvs att bli så full - är såå olikt honom att jag inte ens blev förbannad!) Tur man har jobbat på sjukhem i sin ungdom - då har man fått ta hand om det mesta...

• muggles

Nenne: det kanske är i sin makes kulor hon ser saker?

• muggles

Nenne: ja det kommer att bli skitasjävlaförbannat jobbigt om det inte funkar den gången heller. Hur var det - var det lägre sannolikhet på att lyckas med FET än fullfjädrad IVF? Fan, om man bara kunde fixa det för er...

• muggles

Nenne: nej när rör den sig menar du? *intresserad*

• muggles

BS: själv skulle jag gärna få uppleva den jobbiga magen en gång till... *längtar* Jag skulle väl varit i v24 nu.

Jag får njuta av att jag är nöjd med min kropp igen istället! Jag har nästan lika platt mage som jag hade innan och hyfsade magmuskler, kommer i mina gamla jeans mm. Alltid ngt!

• muggles

Lappis: ja det är nog crap men jag tänkte att om man är förberedd så kanske man inte tar det så hårt om det inte skulle funka - but who am I kidding?!

Ursäkta att jag solkar ner tråden med lite FL men hittade just denna: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m47901009.html
    Det finns verkligen en tråd för alla!

Var det imorgon Sept skulle in för skrapning?

• muggles

Nenne: orutinerat att inte bita av! Själv har jag då aldrig däckat av snapsar, speciellt inte under min Chalmerstid... *visslar obekymrat*

MEN jag har aldrig spytt på ngns täcke el matta el ngt. Jag har alltid hunnit till en buske el toaletten... (och jag har alltid torkat upp efter mig - inte i busken då men på toalettsits osv *stolt*)

Nenne: jag förstår till fullo din störning. Som tur är är din störning helt normal, iaf om man jämför med oss andra här i tråden

• muggles

PB: jo men så är det väl? Kulorna måste in till kroppsvärmen om det är för kallt - annars överlever väl inte simmarna el ngt. Jag tror jag har sett det röra sig men det var nog när flaggspelet var uppe - så av naturliga skäl Måste inspektera det här avslappnade tillståndet mer känner jag...

• muggles

Själv har jag man ju kört tequilarace på Danmarksbåten... Vilka minnen! (Förr i tiden var det 18-årsgräns på Danmarksbåten på tisdagar så vi som inte hade åldern inne att gå på krogen och dricka fick åka till Danmark kl 19 och sedan tillbaka fr Fredrikshamn kl 23 - hela tiden supandes. Jäklar vilket röj det var - tänk en stor färja full med fulla 18-åringar...)

• muggles

Lappis: i mitt kompisgäng har vi kommit fram till att DILLEN är den stora boven och den som gör att man mår dåligt. Är det inte dill i kräftorna så är det i chipsen - ofelbart.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter