Oj, inte en människa här
Men ni verkar haft en väldigt rolig fredag, bland sillar och blygdisar och annat
Snorkis: Mina symptom "smög igång" litet enligt varannandagsprincipen eller så. Likaså när illamåendet försvann så hade jag det vissa dagar, men inte andra... Så för mig låter det helt normalt att det inte känns likadant varje dag.
PB: När du nu har fått sambon med på noterna, kommer ni få till det jättsnyggt med julpyntningen på huset!
Cicci: Trist med två sjuka småttingar
Liten: Luciafirandet låter toppentrevligt, vad sött det måste varit! (hmm, undrar om jag missat yngsta syskonbarnets luciafirande?)
Telis: Kul att fått husnycklarna!
koko: Kan se bilden av Conny på Maxi framför mig
Tur att det "bara" blev sex diskborstar. Tror att min mor utvecklade en teknik för att lägga tillbaka saker från vagnen när vi var små
Vad var det mer jag skulle kommentera???
Litet trött idag, har varit på jobbet och hälsat på. Kändes nästan litet märkligt, samtidigt var det litet skönt att höra hur det gått med några grejer som jag jobbat med och som lämnades över till min vikarie för att slutföras
Chefen tyckte att lillkillen hade strålande mötesdisciplin (bortsett från att vi kom till mötet nästan tio minuter för sent
) - han var exemplariskt tyst i alla fall. Något chefen tyckte att en del andra kunde ta efter...?
En fråga om nappflaskor, finns det någon som tar litet längre tid att dricka ur. Vi har Esskaflaska, och en knapp halvdeciliter i den sveper lillkillen på en minut eller så. Och vi tror att det ger honom litet ondöigt myckte magknip... Den här MAM-flaskan, är den bra?