Summan av kardemumman - livets väsentligheter
AM: Suverän trådstart!
Om ev. förlossningsluddighet i hjärnan lagt sig när det är dags för nästa trådstart så lovar jag att ta den...! (Om ingen annan väldigt gärna vill, för då är det helt ok för mig )
Hmm, vad var det nu jag skulle kommentera... (Ibland märker jag att vissa saker bara kommenteras i mitt huvud, och inte i tråden som det var tänkt...)
gosnosen: Shit vad häftigt med embryot!!! Håller tummar och tår för er! Hoppas även att det blir ett ägg till frysen, men huvudsaken är ju att DET HÄR är ett riktigt guldägg. Härligt att höra också att det inte känns främmande med ett donerat ägg.
Sweet: Låter som att ditt liv snurrar litet fortare än vad du mår bra av, finns det något du kan minska ner på? Kram och ta hand om dig!
Lappis: Vad bra att maken klarade sig så bra på sin svenska Och att gruppen verkade bra!
Telis: Förstår att det är litet ångest kring att flytta från er fantastiska lägenhet, men ni verkar tänka väldigt vettigt kring det hela. Tycker det låter som en bra plan att ha flyttat innan Televinken kommer, vara föräldraledig där ni senare ska bo, osv... Och skulle ni mot förmodan inte trivas, så hittar ni förhoppningsvis ett annat trevligt ställe att flytta till...
Hmm, har säkert glömt något. Nu ska jag läsa de tio sidorna i denna tråden och se vad som finns mer att kommentera...!