• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Funderar på om jag ska ta tag i att skaffa en gran idag med, hade varit lite mysigt

10 minuter kvar tills det är telefontid hos gyn.......

Nenne-haha jag har redan vår önskelista klar till kommande bebis

• Fru E

Snaily du och jag får tänka att vi kan shoppa upp mer pengar, dricka fler drinkar, äta fler ostar än de som är på smällen

• Fru E

Ja mobil var bra, det köpta jag till tjejkompisens lilla tjej och hon är helt betuttad i den

• Fru E

Snaily-man kanske skulle tulla på förrådet av glögg redan ikväll när vi köpt julgran hmmmmm

• Fru E

Jag har bara bara maken kvar att shoppa till men det är svårt! Han har redan fått sitt standardpaket med tidningen Elvis och sedan funderar jag på något inom träningsgrejor eftersom de har sin tävling på jobbet men vet inte riktigt vad....

• Fru E

Ähhhh bahhhhh gyn har semester till den 11 januari så enda alternativet är att få ett recept genom vårdcentralen.....

• Fru E

Lappis-han går på Forum i den staden där han jobbar och har rätt så bra koll på sin träning men kanske aldrig är fel med en stund med en personlig tränare.....

• Fru E

Lappis-kan inte påstå att jag jobbar så bra idag

Mugglan-är du bakis idag

• Fru E

Hörrni vet någon vad tabletterna mot svamp heter så jag åtminstone kan säga vad det är som jag vill ha hos läkaren

• Fru E

Nenne-de hade vägning igår och hon som kollade måtten hade berömt honom men det räckte inte till första pallen denna gången. Det svåra är att alla inte tävlar på samma sätt, dvs vissa ska tappa i vikt eftersom de väger för mycket och andra ska bygga muskler men har inget fett. Jag har fått för mig att det är lättare att gå upp i muskelvikt än att både gå ner i fett och öka i muskler. Var en kille som tidigare varit friidrottare som gick upp 5 kg i muskler och har inget fett i princip så det blir svårt att klå honom

Hmmmm de tog 700 kr för en timme hos PT lite mer än jag tänkt mig så får nog fundera lite till...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter