• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Era galningar vad ni skrivet hänger inte alls med denna veckan eftersom jag inte sitter framför datorn på dagarna mutter mutter. Sitter och läser upphandlingsmaterial och det tar tiiiiiid!!!
    Så hinner nog inte in på dagarna förrän fredag tidigast

Tårtor-man kan ha antingen marsipan eller sockerpasta över men ska man ha grädde under är det bäst med sockerpasta (Ballinas) för den håller bäst. Figurer och dekorationer håller sig flera veckor i en vanlig matburk . Var länge sedan jag gjorde en tårta nu eller cupcakes, har inte haft något bra tillfälle och nu när maken är i träning så får jag hålla mig på mattan

Gosnosen-håller tummarna för er!!!!!

Blivande-vill med höra allt om sprajandet!

Mrs B-urkans för möss!

AM-jättebra trådstart

Och litet ego-har fått diagnosen ischias av träningsinstruktören!!!! Verkligen inget roligt, att gå är det som fungerar allra bäst för sitta, stå eller ligga är inte skönt! Och tanten kommer nog när som, har ont i boobsen och lite brunt

Nu hägrar sängen efter en tidig morgon där klockan ringde 04.45, GÄSP!

• Fru E

Nej nej nej lussekatter och glögg intas först på första advent när det är julskyltning, HELIGT!

Ingen som vill skicka lite mer tant till mig??

• Fru E

Allt mer än det här är välkommet hade aldrig kunnat tänka att jag ville ha mer men lite löjligt att ha så här lite igen..

Nenne-skinkan hade jag kunnat äta redan nu såg att de hade bra pris på skinka nu inför allhelgona så funderar på om jag ska slå till

• Fru E

Snorkis-jodå men lika lite som förra gången och jag hade hoppats på mer normalt ingen bulle i ugnen här inte utan mest deg

• Fru E

Snorkis-vi skulle höras vid årsskiftet om inget hänt till dess men jag vet inte hur mycket mer pengar jag vill lägga på det om jag ska vara ärlig........

• Fru E

Hehe kanske skulle passa på att musstrejka fram till dess att maken gör klart alla projekt här hemma passar bra nu när ändå tanten är på litet besök

• Fru E

*kikar in och kramar om alla, är lite nere och energin går åt till att hålla mig över ytan på jobbet och sedan är den slut *

• Fru E

Toooodddddiiiilllooouuuu är nästan tillbaka från deppmanteln tjänar inget till att vara nere en längre tid utan är bara att hoppa på pålen igen
    Idag måste jag bestämma mig om jag ska käka Pergo denna månaden eller inte....hhmmm..... klurigt!

Snaily-usch för UVI, tranbärsjuice är kanon!

Tinga-ostbågar och päron vilka gourmeter ni har kanske ost eller kex näst??

• Fru E

AM-du som hittar allt på nätet var hittar jag en trägunga för småbarn som är "fin"? Dvs inte bara en sits utan lite mer formad. Vi funderade på att ge det i doppresent för att vara lite originella.

• Fru E

Tack för tipsen AM och BS tyckte rent spontant att molngungan var finast och kan nog passa deras lite retrostil. Det är en liten tjej som ska få den men funderar på om det är bättre att köpa en "babygunga"??

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter