• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Kanske skulle ringa och höra med gyn iaf vad han tror........om jag orkar.....kostar ju ändå 300 kr varje gång man ränner där när högkostnadskyddet gått ut

• Fru E

Cicci-funderar på om jag kan ignorera kollegan i 5 månader men lite svårt och oartigt tror jag

Nenne-här är det faktiskt lite sol behöver med lite strålar på mig för att få upp humöret.

Någon som vet vilken gräns SAS har för hur länge man får flyga om man är gravid?

• Fru E

Cicci-hehe jag menade irriterad i paradiset inte humöret

• Fru E

Lappis-vad säger maken om kursen nu när den är slut, har den varit intressant?

• Fru E

Nenne-du kan inte få det kollat när ni gör FET??
    950 kr för ett besök herrejisses! Och jag som tycker 300 är mycket.....men ingår hon i högkostnadsskyddet så når man gratis snabbt

• Fru E

Neeeeeeeej men vad ni har satt griller i huvudet på mig nu angående de där bakterierna........

• Fru E

Cicci-jo visst ska man inte ge sig men känns lite "dumt" att boka ett besök bara för att kolla "för säkerhetsskull" att man inte har det.......

• Fru E

Cicci-mest bara jag som alltid känner att jag är till besvär för sådana här saker

• Fru E

Mugglan-egentligen misstänker jag inget men kanske bäst att kolla och som Nenne sa kunna bocka av på listan?? Jaja vi får se hur jag gör.....

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter