• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Liten-har bokat naprapat tid i nästa vecka för massagen hjälpte inte helt (men är härligt blå på vardera skinkan ). Har kommit på att om jag står upp vid skrivbordet och sedan sätter upp foten på en stol så går det bra att stå men inte annars. Likadant om jag sitter ner och tar upp ena foten på sittdynan på stolen.

September-håller tummarna för att din magkänsla är på villovägar!

Har denna och nästa vecka alldeles för mycket att göra på jobbet och ingen dator i närheten så hinner nog inte in så mycket men tänker på er iaf

• Fru E

*vinkar till alla*

Har varit på konferens i två dagar och möten resten av veckan så hinner knappt in och kommentera längre *pust*

Men nu är inte nästa möte förrän halv tolv så hänger med er istället för att jobba

Ore-då är den stora dagen idag då??

Tinga-tråkigt med sond igen men ett litet steg på vägen ändå att de äter ostbågar

Gosnosen, September-neeeeeej det var ju inte så det skulle vara många kramar till er båda!

AM-lycka till med middagen! Vilket jobb med 30 personer!

• Fru E

Vickan-vi börjar mötet med gemensam lunch

Har förresten bokat naprapat tid till på tisdag så får se vad domen blir. Någon som vet ungefär vad det brukar kosta? Han hade ingen hemsida och ville inte fråga direkt i telefonen vad det kostade

Här är det annars glatt i brallan så ÄL lär vara i dagarna

• Fru E

Just det

FRRRRREEEEEDDDDDAAAAAAGGGGGG!!!

Ikväll ska vi i tjejgänget träffas och få en "förklaring" till varför de som gifte sig i maj ska skiljas. Kommer nog att vara lite konstig stämning när vi alla träffas men har bestämt mig för att vara öppen för det mesta

• Fru E

Lappis-japp de gifte sig i maj och i förra veckan fick vi reda på att hon vill skiljas har inte fått någon förklaring än eftersom hon inte längre umgås med oss. Så ikväll ska vi träffas och prata. Kom helt oväntat både för hennes make och oss. Vi tjejer umgås mycket och pratar om allt men har märkt att J de sista månaderna dragit sig undan och inte velat ha kontakt.

• Fru E

*dags för möte*

kram på er så länge!

• Fru E

Jag är med värdelös på att shoppa men ena tjejkompisen hittar alldeles för många plagg till mig

Är inne i en shoppingperiod nu och hittar mycket men har lagt köpförbud på mig för denna månaden....

• Fru E

Hehe hade jag varit ensam när jag shoppat hade jag aldrig kommit hem eftersom jag velar över allting

Nenne-bra ändå att chefen vet om din situation

Ore-spännande det här! Vi kanske skulle starta ett litet vad

• Fru E

Så var första besöket hos naprapaten avklarat in och ut åp 20 minuter ungefär och 400 kr fattigare, måste kolla om man kan få det som friskvårdsbidrag!

Han gjorde lite tester på mig och "knäckte" ryggen på några ställen och tryckte så "skönt" (NOT!) på rumpmusklerna men ändå lindrigare än massagen. Han kunde inte se några tecken på diskbråck eller liknande så det skulle räcka med ett par behandlingar. Men är lite skeptisk till att lite knakande kan hjälpa allt bara sådär, får se hur det går att träna nästa vecka.

gosnosen-så det är på torsdag ni åker kanske skönt för er att ha en resa inbokad så att ni inte går hemma och grubblar utan kan hitta på lite annat som lyfter humöret.

Tinga-vilken härlig känsla med lunchen

Kanske är det läge att hålla tummarna för Ore nu?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter