• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Så nu har jag slösat lite pengar på nya muffinsformar och tyllar så jag kan spritsa fina mönster . Lite fel månad att beställa när det är jul och dessutom csn ska betalas men men

Nenne-säger samma som Lappis
    Jag ska snart *ouuppppssss om en kvart* bege mig till naprapaten så är borta ett par timmar.

Kram!

• Fru E

Alla som trodde på BIM får nog fetfel bruna spår i pantalongerna så tummarna går till Mugglan och Nenne.........nu ska jag trösta mig med en latte

• Fru E

Inte för att jag hade väntat mig något annat men tomten had eju fått komma med ett för tidigt paket *suck*

• Fru E

Mugglan-det är väl attans att man är så pass dum att man hoppas varje månad trodde inte jag skulle ta det så här pass hårt denna månaden men men ska gömma mig under deppmanteln ett litet tag och sedan försöka komma igen

Kram tillbaka MSW

• Fru E

Nenne-kan tycka detsamma men men problemet är kanske inte tillräckligt intressant för att lösa?
    Vill inte vara en bitterfitta men kommer bästa väninnan hem från resan om två veckor och säger att de ska börja försöka nu eller i vår så kommer jag att bli förstörd!

• Fru E

Mugglan-skickar dubbelsnusk till dig eftersom vårt kommer inte kommer att utnyttjas

• Fru E

Mugglan-lovar att jag snart ska sluta vara bitterfitta

• Fru E

Träna friskt Mugglan!

Här ska jag försöka motivera mig till att byta gardiner och hitta recept till fikat på söndag

• Fru E

Parnassia-härligt att få sätta upp lite nya blommor jag har nyss fått upp alla julgardiner och städat lite. Tänkte köpa blommor imorgon och göra vid dem.
    Ska med klippa mig imorgon men blir som vanligt.

Vickan-ta det i omgångar med mycket vila mellan varven så spillevinken blir nöjd

• Fru E

Japp rälig är elak, hemsk, otäck....

Tittar snabbt in och säger LYCKA TILL till Nenne

Smyger tillbaka till deppmanteln som har julpyntats och snart har hemmagjord glögg

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter