Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Håller naturligtvis tummarna så de är blå för Blivande som ruvar för fullt! Visst vill den lilla krabaten vara kvar när du har muffins att locka med
Håller naturligtvis tummarna så de är blå för Blivande som ruvar för fullt! Visst vill den lilla krabaten vara kvar när du har muffins att locka med
God Morgon!
Vickan-här är en som pungar ut med 5500 5 ggr/år *mutter mutter* den löneökning som man får äts ju upp nästa år av CSN
Snaily-förstår hur du känner om att få lov att komma med plusvågen som ska komma......här BOM:ades det i lördags vilket ger knappt 2 dagar med spottings .
Trist att ni måste vara ensamma i jul men ni får se till att se det som lite egentid utan en massa jobbiga släktingar .
Mrs B-lunch nästa vecka funkar minst lika bra!
PB-haha bra att din make får veta att han lever jag är nog för snäll egentligen men har börjat med att ge maken "order" som han ska göra för att hjälpa till. Att vara snäll och tro att han ska göra det helt själv har ingen effekt
Cicci-haha du har shoppat för halva min lön
Lappis-"råkat" boka en resa till Thailand är bara liiiiiiite avundsjuk!!!!
Idag och imorgon är det utbildning så hinner inte in här förrän ikväll
Kram på er!
Junilejon-japp jag bor i närheten av Tinga och jobbar i närheten av Mrs B
Nenne-lovar att vara tyst framöver men håller alla tummar och tår som jag kan hitta för er
AM-Trevlig resa!! Lovar är inte alls avundsjuk på er eller vännerna som är på/i Guadalope (eller hur det stavas)
Tinga-hoppas Piff inser vad han missar nu om han sondas
Mrs B-jag har inte kalendern här men ska kolla imorgon hur det ser ut nästa onsdag
Äntligen verkar min rygg tycka om att träna igen var på spinning för en liten stund sedan och det gick bra!!! Nu ska jag bara få ordning på knäet med....
Ore-hur går det där hemma med lillkillen?
Telis-ja skit är bara förnamnet men hade inte väntat mig något annat egentligen jaja nu kan jag shoppa för pengarna istället för att köpa blöjor
Ja, Blivande hur går det för din lilla prick som boar med alla goda muffins???
Vickan-hehe CSN är aldrig charmigt gissar på att även jag kommer att få höjt nu efter nyår eftersom jag fick en rätt rejäl löneökning i april *urkans*
Vickan-aaah men det var ju bra
Vickan-ja det där är en hel djungel som jag inte tänker ta tag i förrän jag är tvungen (vilket dröjer lååååång tid till).
Tänkte nog sätt maken på att räkna på det där...
Natti natt!
Här sover maken redan i soffan och snarkar så jag snart blir tokig!