• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Aha så det blir skumpa bumpa i casa Lappis

• Fru E

Dags att packa ihop och åka och möta maken för att kolla på skjutdörrar (fy fasen vad dyra de är!!!)

KRAM

• Fru E

Tinga-det är inte så att du råkar ha prisuppgifter från Bauhaus nära?? Vi får pris på Lumi imorgon och har 25 % rabatt men räknar med att det landar på ca 8000 för dörrarna. Inredning köper vi på Ikea tror jag. Har valt en tonad glasdörr och en dörr i ekfaner uppdelat i 4 delar, 238 i höjd och 189 brett

• Fru E

Får kanske ringa Bauhaus imorgon och höra annars.......lite dumt att de inte har produkterna på nätet. Vi har inte ens tittat på Bauhaus och tror att vi måste beställa Lumi imorgon om vi vill ha dem

Godnatt!

• Fru E

September-lika bra att kolla en extra gång så inget är fel *säger hon som fortfarande funderar på om hon ska "besvära" gyn om vaginosen*

Porchez-har du någon nära vän som du kan prata med till en början och sedan kanske lyfta det med chefen när du är mer trygg i dig själv?

Parnassia-så lätt skrämmer du inte bort oss

• Fru E

Parnassia-japp så dålig fantasi hade jag men jag är nästan helt säker på att jag är EA eller var det fram till bröllopet iaf har itne lyckats hitta var man byter nick

• Fru E

Ähh första tiden de hade var den 15 december men då har jag iaf inte tant.....

• Fru E

När jag är borta en halvtimme för lunch så skriver ni som attans och sedan försvinner ni bara, vilket sätt

• Fru E

Maken min är faktiskt relativt tålmodig när vi shoppar tillsammans men kan inte påstå att vi gör det speciellt ofta ändå......

Sitter just nu och "lyxar" med en kall cola och några bitar godis, SMASKENS

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter