Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vickan följer ditt exempel och drar mig mot sängen och ev lämnar maken på soffan så jag får sova i lugn och ro
Vickan följer ditt exempel och drar mig mot sängen och ev lämnar maken på soffan så jag får sova i lugn och ro
Hattis-haha så fort du sätter dig på hästen så kommer allting tillbaka .
Får väl med snart ta tag i maken så att där finns fräscha simmare
Mrs B-lunch nästa onsdag fungerade inte så bra men på tisdag eller måndag?
Tjattra nu lagom mycket under dagen så jag hinner läsa ikapp ikväll
Kram!
Håller med övriga om att det är grymt skönt att det är fredag även om vi inte kommer att vara hemma i helgen alls!
Vid halv elva är det avfärd till Stockholm för ett års kalas och tyvärr kommer en höggravid person att vara med som jag har lite svårt för men men kanske kan sudda bort hennes mage
Vickan, Lappis-är så skönt att jobba hemifrån, fick sova ända till 8 idag men är lika trött för det. Hjälper inte att maken kommit hem efter tio de senaste kvällarna och nog tror att jag ska packa det mesta men tji får han
Lappis- ja man tror att det äntligen är klart när man får ett plus på stickan
Lappis-ahhh så då har jag en giltig anledning till att ha nästan högt i vädret
hmm....undra om vi kan locka fram Blivande med lite glögg och pepparkakor????? *alkoholfri finns också *
Mugglan-idag är det dag 7 maken har inte varit hemma så har inte kunnat bygga upp förrådet med pigga simmare men antar att vi får fixa det på något sätt i helgen när vi sover borta