Summan av kardemumman - livets väsentligheter
GRATTIS till lilla muffins!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅhhhhhh jag vill med lyckas snart så du får se till att smitta av dig
GRATTIS till lilla muffins!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅhhhhhh jag vill med lyckas snart så du får se till att smitta av dig
Berätta MERA!!!!!
Nej nu måste jag verkligen stänga ner för om en kvart måste vi gå!!!
Ohhhhhhhhhh GRATTIS igen!!
En timme kvar till Stockholm och rumpan börjar domna.......
Snaily-jag tror att jag haft spottings genom 2 månader under de månader som vi försökt. Värst var nog i april när jag redan på dag 10 började spotta och hade ett litet uppehåll när äl skulle varit (hade ett dåligt värde den månaden tog blodprov) och sedan satte de igång igen. Men jag hade aldrig rött tror jag utan bara brunt härligt . Nu har de faktiskt hållt sig i schack när jag boostar kroppen med Pergo var tredje månad men inte hjälper det.....Jag tror benhårt på att din kropp blir snäll med ivf om ett par veckor
Men om Nenne plussar nästa vecka, sedan Mugglan, September och jag vid nyår och sedan Snaily i januari (för det är väl då som ni får plusset enligt schemat )
Blivande-ni får en liten kram till från mig . Hur var det nu, ni hade inga fel heller va?
Lappis-fniss då har du kanske jobbat lite för mig med för jag har knappt gjort ett jota förutom att bråka med en samarbetspartner som tar musten ur en
GRATTIS NENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Möte*
*vinkar till alla*
Ingen fara med EA har varit i huvudstaden i helgen och kom inte hem förrän söndag kväll, igår var det möte hela dagen.....
Nenne säger ett litet grattis till dig igen och även Blivande
Snaily nu får vi allt se till att hänga med på efter plusvågen även om du kommer lite före mig i nästa steg
Blivande-något litet måste man väl kunna se nu?
BS-kan du inte titta in och säga att du lever iaf
Mrs B-ja en Skånetrådträff måste vi ha snart!!!! Det är faktiskt nästan ett år sen vi sågs hemma hos Tinga med Sweetan
Är det bäst med en helgdag eller går det tidig/sen eftermiddag mitt i veckan??
Nästa vecka har maken och kollegorna på hans jobb den första delmätningen i sin vikt tävling, spännande! Försöker peppa maken men de senaste två veckorna har han inte varit så taggad, svårt att veta hur mycket man kan säga utan att vara tjatig...
Ikväll är det tårtkurs i Mrs B:s hemort ska försöka att hejda mig inköpen