BS, du är ju bara så underbart rolig!
Stor varmt grattis igen vännen!
Härligt att höra om hur det startade och fortlöpte, nästan lite som min sista förlossning
EA, spännande med huset, nya alltså.
kanske var menat...
Vickan, jag får väl vara fröken motvals då. Jag använder inte perfymfritt tvättmedel eller sköljmedel till barnen. Jag kör med vanligt, kollade med bvc o de sa att det inte hade så stor betydelse.... men man ska göra det som är bäst för en själv, är du nöjd och det känns bättre så, så är det ju bäst.
Andningslarm har jag aldrig haft heller. Victor låg på rygg till han var 3 månader, sedan mest mage.
Lillan har legat på mage från 8 veckors ålder. Jag lade henne på sidan och hade madrassen uppvikt som stöd, men hon lyckade alltid snurra runt till mage. Men man rekommenderar rygg till de kan vända sig vid 3 månaders ålder....
Lappis, välkommen hem!
Jag har tänkt på dig och ser fram emot lite bilder på fb.
Piff och Puff, hoppas ni får kul på dagis idag
Sist men inte minst, vad härligt med vul för nenne och snaily, av olika anledningar
Håller tummar att det går fint!
Nu har jag varit hos läkaren med min son, det är lavemang som gäller och ny medicin och bajsschema!
Fick en broschyr med olika bajskorvar i, bilder alltså. Jag skrattade så jag höll på att dö
Jag är välddigt barnslig och som en sann 3 åring därvidlag!
Vickan igen: Kappahl har ett märke som heter Newbie, som har jätte bra bodies med omlåttknäppning! 69kr styck!