Godmorgon Tråden!
Tinga, fy fabian vad irriterande att din bvc tant inte lyssnar och har mer koll. Jag skulle blivit tokig om min föreslog massa knäppa grejor. Har du varit med dem på tex en parklek eller en öppen förskola och låtit dem äta med andra barn? Jag tyckte Victor åt bättre när vi tog med mat och käkade i huset i parkleken med andra barn... fast det är kanske jobbigt med 2 barn.
Dagis kommer bli kanon tror jag!
Mugglan, åååå vad mysigt det lät med Moa. Håller med Telis, det var verkligen sådana minnen jag med hade... när man hörde de vuxna, man var liksom trygg.
Jag måste säga att vi har fantastisk tur med våra barn med. Men vi har ju ingen som helst familj i sthlm, så de får alltid följa med. De ligger oftast i dubbelvagnen och sover på festerna. Bra att man vande dem vid vagnen och sova från början.
Och appropå vagn, SKÖNT att du håller med mig
Tack! Sen tror jag att om man bara vill kan man hitta läkar stämplade teorier om fanimig allt, vi köpte Läkar rekommenderade vinter skor förra året, Super Fit, de var rena rama skiten och kostade en hel förmögenhet!
Lappis, jag blev nästan rörd av ditt inlägg om pappas reaktion på julklapps paketet!
Vad roligt att det blev så lyckat! Det värmer att läsa det, efter dina turer för shopping och tankeverksamhet
Sitter din make fast i flygtrafiken?? Det var på tv om just Skavsta!
Telis, men vad mysigt att gå hem sin vagn. Jag fick hem min många veckor innan Victor föddes och gick omkring och körde den hemma och bara njöt av att se den
Svullna fötter förstår jag att inte det är så kul att ha, men hjälper det inte om du går ut i kylan, då kanske det lägger sig lite... jag hade med svullna fötter och det var i början av sommaren, de sista veckorna med V, sandaler som AM sa hade jag med, typ flipflopp. Brukar hjälpa att ha benen högt!
PB, god jul och lycka till med allt, inte minst hela tjocka släkten
Liten! Du jag kollade vantarna, nu har du säkert redan till lilla mindre, men jag köpte Everest på Stadium förra året, och de har han nu med. De går upp och har dragkedja upp på armen och sen karborrband runt handlederna så de inte ramlar av.
Snaily, du var först i Telis hus och först med present, va? Vilken grej
Snart är det din tur att få saker, shoppa och klämma
Jobbar du i jul och har jour eller?
Piggis, så ni har fått snö först nu! Jag trodde hela Sverige har haft kaos med snö senaste veckan. Tur att du har köpt en snöskyffel då
AM; 5,5 timmar sömn, ja det går ju om man vill, frågan är om man vill. har du fått lite julpyntat nu då? Ska ni vara hemma i stan i jul eller?
Oj nu vaknar skorpan... måste rusa....
Ha en riktigt god Jul ni som inte hinner in mer