• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

kära rådgivare!!

när bör man ta tag i frågan om barnvagn?
    Och hur i HELA friden ska man kunna välja???

• viktualia

Cicci - tack för synpunkter på vagnprojektet! får grubbla vidare!!!

Dags att ladda för ännu en arbetsvecka!

*kram på er alla*

• viktualia

GRATTIS Nenneskrutt!!!!!!!!!!

*fortsätter att hålla alla tummar och hoppas VERKLIGEN att det går vägen den här gången*

• viktualia

Ego - är trött och vill mest krypa ur skinnet... blir nog bättre efter lite sömn.. men kanske inte av morgondagens jobbresa.. hm.... den här veckan är lite för mycket innan den ens börjat... men men... det är roliga saker som fyller almanackan så jag ska inte klaga....

*kryper iväg mot sängen och hoppas att ni andra är piggare och gladare än jag*

• viktualia

koko - cool unge som äter starkare mat än du!!

Ore - ang kakel: vi har det ofärgade glaskaklet från Golvabia (eller nåt som ser likadant ut i alla fall). Himla snyggt med ljusgrå fog till vårt ljusa ekkök (kolla galleriet!!)

Nenne - jag tog mig friheten att skicka några sms..... ska hälsa så mycket från Omsan och gratta!

Cicci - trist med rapporten från BS... hm... det är lurigt det här med att ge råd och coacha via tråden.... rätt att texter på nätet blir onödigt taggiga även om man menar väl.. hoppas att BS letar sig tillbaka snart...

Ego - jag är så GLAD!!! En killkompis som varit singel i evigheter har äntligen hittat en trevlig dam!! Tjohooo!! Ja, Parnassia... det är den äldre av herrarna på E... pratade nyss i telefon med honom och han lät verkligen GLAD!!!!!

• viktualia

Fru FruLLan skrev 2009-12-08 20:00:57 följande:

hejsan vickisHur mår magenKlappa den lite från mig är du snäll. jag är HELT magbesatt!!!!! VILL HA!!!!!!!!!!!!!..
    Jag mår bra och Trollet är minst sagt aktiv i magen... särskilt komiskt är det när aktiviteterna sätter igång mitt under möten på jobbet och så... fniss fniss... det kan få till och med mig att komma av mig...!!
  • viktualia

porchez - du får väl maila en bild till Telis så får du se albumet!!

Snorkis: Info om KUB-test www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Undersokningar/Fosterdiagnostik/

Jag gjorde blodprovet först och sen ULet.

Illamående - stackars sate... det är så vidrigt.. och du... om det fortsätter.. gör inte som jag och plågas i veckor... det var inte särskilt hjältinneaktigt.... men punkt A är att testa seaband från Apoteket och receptfria åksjuketabletter.. men som sagt.. gå vidare till punkt B - dvs receptbelagda grejor .... för det känns lite som hela min sommar var ett enda spyande...

• viktualia
    Telis skrev 2009-12-08 21:14:39 följande:
    Hihi, jaa, stackars Vickan fick också stå ut med en hel del välmenande men kanske just då inte så önskvärda råd härifrån.
    Japp.. rätt rejält tjat... ni hade ju rätt hela tiden.. men jag fick ju skylla mig själv som inte tog tag i det tidigare..
  • viktualia
    porchez skrev 2009-12-08 21:05:43 följande:
    Vickan -jag vet, men vet inte om jag är redo att göra det än, hör ju lixom inte hemma här då jag faktiskt inte försöker få barn eller är inte närheten av det, tyvärr eftersom jag längtar efter det så jag tror jag dör Men jag är inte bra på att vara hemlig och anonym, så snart så Vickan du fick ju ur mig redan första dan vart jag bodde *s*PB - Jag jobbar på ett företag som säljer inredningsartiklar. Allt från ljuslyktor till utemöbler och allt möjligt där i mellan
    Och jag hängde i tråden i flera år utan att jobba i bebisfabriken... nojjade dock hela tiden fram och tillbaka.. så du får också vara med!!
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter