• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

AM - ostörda nätter.... hm.. om man inte har nån annan som stör en sömn så kan man ju störa sig själv.. ehum.... *önskar att jag sov bättre om nätterna*

MrsB - "Om man har gjort en utvärdering ska man då skriva resultatet av utvärderingen i diskussionen eller ska man lägga resultatet i bilagan????????"
    - vad består resultatet av? sammanställning av enkätsvar eller? Fattade inte riktigt frågan tror jag....

Ego - har semester idag och det är en himla tur eftersom jag är hur sömnig som helst. Har varit hos barnmorskan och fått två besked: dels att det till slut BLIR föräldrargrupp - hejaheja och dels att hon beordade mig att försöka bestämma slutdag på jobbet... hon har nog genomskådat arbetsnarkomanen Vickan.... så jag får väl fundera på det då.. hm...

Här är det 12 minus och strålande sol och snö för övrigt!!

• viktualia

Shit jag är helt tagen... gurgel och ojsan.. loggade in på jobbmailen och hittade ett mail från en kollega. Jag har suckat MÅNGA gånger över att han är en stönig gubbe som inte lyssnar. Men det senaste halvåret har han sakta tinat och det går numera riktigt bra att prata med honom. Och lagom plötsligt kommer det ett långt mail där han skriver att han tycker att hans och mitt samarbete funkar bra och att jag har gjort och gör ett bra jobb. Maaaaaaj gaaaaaaaaaaaaad! Blödiga Vickan börjar ju nästan gråta... TUR att jag läste detta hemma och inte på jobbet..

• viktualia

lappis - det är jlart du ska klä upp dig!!! *avis som sjutton* du får väl ta taxi fram till dörrn?

Omsan - jag har också lämnat avföringsprov en gång. Fick helt enkel en liten pappbricka att göra nummer 2 på och lämnade sedan den till labb direkt. Helt smärtfritt för mig, lurigare för stackarna på labbet.

Nu ska semesterfiraren ta en tupplur! *ses*

• viktualia

Oupsie - jag är också hemskt nyfiken på vad det är för jobb/bransch du kanske är på väg in i!!!

Ego - gaaaaaa vad trött man kan vara.... sov nog en timme.. Nu grubblar jag HÅRT över vad jag ska köpa för julklapp till maken.... hm...

• viktualia

Oupsie - världens nyfiknaste Vickan ser inte blink i inboxen.... men jag ska genast lugna ner mig och förflytta mig till TV-soffan och lite trängsel med maken!

• viktualia

Oupsie - sorry.. fniss.. har nog lite väl trist... hihihi

Tinga - massor av STÖDKRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• viktualia

Snaily - då får du vinka till RÄTT stad på jorden.. en stad där det dessutom just nu finns ett "Vickanjobb" ute... varvid jag måste börja drömma om att flytta hem.... dream on...

• viktualia

det kan jag ana... i min värld är alltid hemma just hemma.... kan f ö avslöja att jag har en farbror som du skulle kunna ha råkat på under utbildningen.. han har samma fina efternamn som jag och är verksam inom samma yrke som du.. tror att han undervisar eller i alla fall har gjort... jaja.. kanske inte så lätt att minnas alla stjärnor med vårt vackra efternamn.. fniss!

• viktualia

äsch.. det är ju ingen som listar ur vem jag är ändå.. han heter Krister... och är verkligen 100% ert yrke.. fniss.... besjälad..

Oupsie - vad COOLT!! nu har jag svarat! och jag fortsätter hålla tummarna! Det är inte läge att ringa själv? (något som fega jag inte skulle våga)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter