• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lappis-åhhh kan du inte skicka hit lite sol och värme!!!! Jag fryser!!!!!!!!!!

• Fru E

BS-vi lyckades hitta jättsnygga hängselbyxor och bodisar till kompisens lilla i söndags på PoP

• Fru E

BS-här hemma går det åt ljus i rasande fart har ljus nästan överallt är så mysigt på kvällarna!

• Fru E

det finns väl tom pilates för gravid eller har jag helt fel?

• Fru E

Telis-min massör nämnde det med och de har faktiskt startat pilates där jag tränar så funderar på om jag ska ta mig i kragen snart

• Fru E

Cicci-nej inget nytt från banken antagligen glömde hon ringa tillbaka igår och idag har hon semester. Tänkte kolla med väninnan som är mäklare om vi tvunget måste ha löftet innan visningen eller vi kan ta det på måndag eftersom jag har svårt att se att vi inte skulle få det.
    Ska bara arbeta upp "mod" och lägga fram saken för min käre far, vet inte riktigt varför jag är så harig angående detta men men

• Fru E

*shejkar loss*
    Banken ringde nyss och vi har lånelöfte OM vi får ihop kontanterna OM vårt hus inte säljs innan vi flyttar in!
    Har hållt på hela veckan och rensat och snyggat upp så får vi bara bort garderoben från hallgolvet så kan vi fixa det sista och sedan är den redo för ev fotografering
    Vaddå gå händelserna i förväg

• Fru E

Frejis-beklagar det som hänt med din pappa

• Fru E

Snaily-grattis till sprutstart jag har sagt till maken att han får ta sprutorna på mig för jag vägrar!

• Fru E

Snaily-hehe jag hade haft lättare med pennan

parnassia-nej vi har inte vårt hus ute än vi ska på visning på söndag och OM vi tycker om allt i det huset så lägger vi ut vårt BUMS. Inflyttning i det vi ska titta på står inte utan bara enligt överenskommelse så jag hoppas på att det i alla fall är 2 månader om inte 3 för då hinner vi ev få detta sålt innan

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter