• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vickan-så blandade känslor inför att stanna kvar men samtidigt det smidigaste när Trollet kommer snart. Hur har det gått med vagnshoppingen, har ni beställt ännu?

• Fru E

Förresten vad ska man med ett hus på 160 kvadratmeter till om man inte får några barn

• Fru E

Ore-surt med tandläkare och hål kanske fluortabletter kan hjälpa och tandtråd?

Tröstshoppande är alltid bra

• Fru E

Ore-jamenvisst är jag sååååååååååå avslappnad och plussar om två veckor
    Har faktiskt de senaste månaderna inte riktigt "brytt" mig mer än att notera att ungefär nu borde vi satsa lite extra (dvs kring dag 10 och framåt)

• Fru E

Snaily-men det är ju därför som vi här inne får tänka de tankarna

• Fru E

Mugglan-fixat med huslänk

Måste komma på ett bra sätt att ta upp adoption med maken med, planen var att ställa sig i kö redan nu.........
    Vart är det man vänder sig för att ställa sig i kö?

• Fru E

Parnassia-vår är det inte förrän det är mer än 10 grader just nu är det BRRRRR hela tiden tycker jag

Jo nog kan vi alltid fylla rummen ändå, var mina dåliga tankar som slog till

• Fru E

Muggles-av de hus vi har tittat på så har detta varit i bästa skick. Det som egentligen behöver göras här är, tapetsera i nästa varje rum, riva träväggen i köket så det blir öppet ut mot vardagsrummet, vitlasera fönster och dörr i köket samt trappan och taket på ovanvåningen. Uterummet ska öppnas upp med glasdörrar och sovrummet på ovanvåningen får skjutdörrar till garderoben. Men detta räknar vi ändå till mindre reparationer som man antagligen måste göra i varje hus ändå. De större grejorna slipper vi göra eftersom de redan är gjorda.

Men fortfarande velar vi lite över huruvida vi vill ha pool eller inte

• Fru E

Liten-jag slängde på luren i örat på maken igårkväll eftersom jag så snällt skjutsade hem alla makar utom min egen efter deras AW, dvs han vägrade följa med hem . Han är alltid sist kvar och erbjuder man sig att hämta dem vid dörren kan jag tycka att han kan följa med. Så straffet (eller ja varannandagsprincipen) blev att han inte fick något rajtantajtan eftersom jag sov när han kom hem.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter